Ми як раз готові до таких систем Владна верхівка скорше менжується...
Хто готовий? Тисяча довбойобів, яких кожен місяць ловлять п’яних за кермом, чи інша тисяча, яка кожен день під кислим рулить по вулицях міст, а чи може та тисяча, яка блядь не знає як комп включити? Хто? Кому можна довірити авто, в якому протікає ядерна цепна реакція?
Тому я й кажу, що біомасса ще не досягнула того рівня розумового розвитку, який дозволив би їй володіти подібними речами, а ти мені тут про владну верхівку париш. Так, є такі технології, але стадо до них ще не готове.
Читаю, и не перестаю удивляться близорукости противников электромобилей. Если собрать все их аргументы вместе, то можнио свести к одному выражению - на хрена нам лошадь, на ней до Луны не доедешь, и вообще - лошади умирают. Ребята - очнитесь, козлики упрямые, электромобили в 10 раз эффективнее ДВС, а электроэнергия в 10 раз дешевле бензина. А проезжаем мы все в среднем 30-50 км в день ( 80% ЛЮДЕЙ) . Кроме мазохизма - других объяснений появления этих постов - нет. И да - в крышку гроба - со следующего года Лифы станыт ездить в 2 раза дальше.
Згоден. Зараз об'єктивна проблема, яку треба вирішувати - зарядка біля дому. В Києві це реальна проблема. Поки подомовлявся всюди де можливо на мийках, СТО, тощо біля дому. Всі парковки навколо маю не продовжені договори оренди, скоро на них побудують будинки і вони нічого не хочуть вкладати в інфраструктуру і не хочуть заробляти на зарядці електромобілей.
Треба рахувати в кожному випадку. У мене в квартирі теж купа потужної теніка стоїть. На кухню напр. окрему лінію клав. Напр. в зарядка від ChargeU можна регулювати потужність і підлаштовуватися навіть під низькі струми в якомусь старому приватному секторі.
та да підлаштуєшся ти на мінімум якщо зарядитися треба за пару годин P.S.: до речі бачив недавно БОЛТ-та Шевроле електричного сподобався значно більше ніж Ліф. Перш за все розмір десь на 20...30 відсотків більший. Прикольна тачила!