Посмотреть сообщение - graf1 писал(а):ну,похоже на отказ генер.,но завелся,значит акб заряжена,,больше клеммуне скидывай на ходу-выгорит нах..вся электроника.
заедь на диагностику.клемку скинь на заглуш.моторе на пару минут.
Клему на працюючому моторі знімати НІЗЯ!!!!
Дивно, як не накрилося щось з електронних блоків (АБС, наприклад). Майстрам - порадникам дай в вухо за такі поради - це не Жигулі карбюраторні
Масложор - треба шукати причину. Зміна АЗС і масла можуть допомогти, але сумніваюсь. Якщо змінити тип масла і поміняти його, то жор залишиться, хоча, ймовірно, і зменшиться.
Масло зникає з наступних причин:
- фізична нещільність прокладок - буде видно підтікання
- знос циліндро-поршневої групи
- залягання кілець
- задубівання маслозйомних колпачків
Залягання кілець можна вилікувати розкоксовкою - результат 50/50
Колпачки однозначно міняти
Почни з пошуку причин і можливої профілактики.
Добавлено спустя 2 минуты 50 секунд:Кліпсу багажника я випадково знайшов на розборці в Одесі - віддали за 150 грн.
Скрип усувається аерозольним сіліконом - пшик і все
ВД-шка не є змащувальним засобом, а являється дослівно "удалитель влаги"