Є золоте правило: не заважай техніці працювати.
Обгрунтую: в жовтні минулого року пересів на дизель - Рено Трафік, 2.0 ДСІ. Мотор Нісановський.
Так само, як і ти, почав вникати, вчитуватися в форуми, перечитувати страшилки і ой-йойой
скільки всього страшного дізнався.
ЕГР - кажуть люди, що треба чистити кожні 20 тисяч. Вирішив почистити. Промудохавшись 3 години
і розібравши всю морду, псіханув, зібрав назад і поїхав до оХіціалів - треба ж почистити!!! оХіціали посміялися і сказали щоб не заморочувався до поки не загориться сигнальна лампа. З того часу я проїхав трохи більше 80 тисяч!!!! кілометрів і ніяких чисток ЕГР не просить
ТУРБІНА - тут все просто: масло по мануалу, заміна по мануалу, після нагрузок (робота на високих оборотах) відразу не глушити мотор і буде щастя
КОММОН-РЕЙЛ - класна система, але дуже чутлива до якості ДП, а одна капля води в солярці може принести подарок на декілька сотень баксів. Отже з цього робимо висновок: заправка на перевірених АЗС, паливні фільтри тільки якісні (Пурфлюкс для Рено) і заміна не рідше разу в 10 тисяч км - воно того варте
Чистка паливної системи - дуже не рекомендую це робити при твоєму пробігові, шляхом заливки чогось в бак - попадеш на ремонт форсів (200-800 баксів за все).
Ось так
. Будуть питання - з радістю відповім