Посмотреть сообщение - vadim0674842625 писал(а):Добрый день всем. Помогите разобраться с проблемой! PATROL W260, двигатель RD28T. Стоял старый заклинивший
термостат, гонял по большому кругу, машина не грелась как положено. Заменил датчик температуры и поставил
новый термостат (все покупалось в оригинале). Начал греться. Проезжаешь два километра и стрелка уже возле
красной зоны. Радиатор прочищен и промыт. Правая сторона радиатора (если стоять лицом к нему), горячая,
левая холодная, а движок греется. Очень нужна помощь!!!
також вважаю що причина в повітряній пробці, однак, перед встановленням:
1. Перевірявся датчик температури на зпрацьовування? (перевірка проводиться звичайним тестером опусканням датчика в металеву кружку чи будь-яку посудину з водою яка нагрівається на газовій плиті, і при досягненні потрібної температури, як правило вона вказується на корпусі датчика, реле датчика має замкнутися і зуммер тестера повинен "запищати!").
2. Перевірявся термостат? Таким же самим чином як і в першому варіанті тільки без тестера і відкриття термостату треба перевірити візуально.
P.S.: не завжди нове є стовідсотково робочим. перевірено на досвіді.
Добавлено спустя 9 минут 6 секунд:ще одне: радіатор пічки також почищений? бо якщо ні - то є проблемма трабблла...