Накопичилось трохи питань по НАКу.
1. Коли заводжу авто одним обертом ключа - стартер крутить декілька секунд.
Коли ж провертаю ключ спочатку в положення "ON", даю загудіти бензонасосу і тільки потім заводжу - машина заводиться, як то кажуть, з півтика.
Чи не пора чистити бензонасос? Знаю, що в НАКу немає бензинового фільтра в звичному його розумінні. Всі чистять сіточку на поверхні насоса. Запитував на СТО - сказали: "Поки працює, немає чого туди лізти".
2. Порушились шви.
Наприклад, ось на стику з переднім бампером
Ось кришка капота, яка до того ж перекосилась (зправа щілина більша, ніж зліва).
Ось кришка багажника ніби змістилась вліво (щілина зправа більша, ніж зліва).
Від чого це може бути? Машина вдарена не була. Єдине, що я можу припустити, що це результат моєї неакуратної їзди та ям на дорогах. Корпус від частої та сильної вібрації прсто перекошує.
Чи слід ці шви рівняти? Чи забити на них і рівняти вже все перед продажем авто?
3. І, врешті-решт, хтось знає, для чого ця пімпочка?
Бо мене вже задовбали з питанням, що воно таке.