+3
от Kirek » 26 июл 2011, 13:59
До (тут пишешь свой суд по месту прописки) м. Києва
Васильева Василия Васильевича
(тут свой адрес где прописан)
Відповідач:
Сюда подставь свои данные, они есть в протаколе: ІДПС Голосіївського ВДН України в м.Києві,
Леонов Леонид Леонидович
м.Київ, Віктора Забіли,3
ПОЗОВНА ЗАЯВА
( у справі за адміністративним позовом).
Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст..288 КпАП України.
01.01.2011 р. співробітником відповідача – ІДПС Голосіївського ВДН України м.Києва, прапорщиком міліції Леоновим Леонидом Леонидовичем було складено щодо мене адмінпротокол серія АА № 000000, та постанову про адміністративне правопорушення до нього, у відповідності до якої мене підано адмінштрафу у розмірі 255 грн за правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 122 КпАП України. Нібито я, перевищив встановлену швидкість в населеному пункті в м. Києві рухаючись зі швидкістю 91 км/год.
Дана постанова не відповідає обставинам справи вимогам закону та підлягає скасуванню з таких підстав.
Передусім, я вважаю, що рухався зі швидкістю в межах правил дорожнього руху. Швидкість не перевищував.
Окрім наведеного, самі протокол та постанова не відповідають вимогам закону.
При цьому, як я і зазначив у протоколі, інспектор не ознайомив мене із моїми правами, передбаченими ст..63 Конституції України та ст..268 КпАП України. Це саме по собі є грубим процесуальним порушенням, яке робить недійсним протокол і такою, що підлягає скасуванню, постанову.
У самій постанові вказівок на те, які саме пункти ПДР було мною порушено, не міститься взагалі. Постанова не відповідає вимогам ст..283 КпАП.
Окрім того, слід зазначити, що розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, - не тільки порушує мої права, передбачені ст..268 КпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та ін. обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.. 3 КпАП. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.
З огляду на викладене вважаю, що дії працівника відповідача були незаконними.
До того ж, слід вказати, що відповідно до ст..71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.
За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
Ст…288 КпАП прямо передбачає:
Стаття 288. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:
3) постанову іншого органу ( посадової особи) про накладення адміністративного стягнення – у вищестоящий орган ( вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України ( 2747 – 15), з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Враховуючи той факт, що у двох перших пунктах зазначеної норми постанови співробітника ДАІ не вказані, дана категорія справ прямо відноситься до тих, яка входить до компетенції безпосередньо судів.
За таких умов справа підлягає розгляду судами.
Вважаю, що до цієї справи повністю відносяться вимоги Постанов Пленуму Верховного Суду України, а саме:
Від 11.06.2004 № 11 « Про окремі питання, що виникають при застосуванні судами положень ст..276 Кодексу України про адміністративні правопорушення», яка передбачає:
3. Згідно зі ст..245 КУпАП ( 80732 -10 ) суддя при розгляді справи про адміністративне правопорушення має своєчасно, всебічно, повно й об’єктивно з’ясувати обставини справи і вирішити її в точній відповідності із законом.
23.12.2005 № 14 «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті», яка передбачає:
24. Звернути увагу судів на неприпустимість спрощеного підходу до судового розгляду справ про адміністративні правопорушення на транспорті та ігнорування прав осіб, яких притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних представників і захисників.
Суди повинні неухильно виконувати вимоги ст.. 268 КпАП ( 80732 – 10 ) щодо розгляду справи про адміністративне правопорушення у присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності зазначеної особи це можливо лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце та час розгляду і якщо від неї не надійшло клопотання про його відкладення.
При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з’ясовувати всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КпАП ( 80732 – 10 ), у тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КпАП ( 80732 – 10 ). У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
Очевидно, що співробітником ДАІ складено документи саме із цим « спрощеним» підходом, із значними процесуальними порушеннями, таким чином, що протокол протирічить постанові про адміністративне правопорушення.
На підставі викладеного, керуючись ст…ст..4,6 КАС України, ст...ст.. 287, 288 КпАП України,
ПРОШУ:
1. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене та посадову особу, якою винесено постанову про адміністративне правопорушення;
2. Зазначену постанову скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.
«____»____________20______р.
Васильев В.В.
Додатки:
1. 2 копії позовної заяви;
2. Копії адмінпротоколу та постанови у справі про адміністративне правопорушення.
В первом предложении подставь все свои данные и свою статью.
Больше ничего не меняй, уже два суда выигрывали!