З власногог досвіду, тобто майже 100 00 км за 13 місяців на 2.0 ЦДІ: спочатку заправлявся виключно на ОККО, при чому виключно Пульс. Потім Перейшов на простий Євро теж ОККОвський. Перебравшись в Чернігів заправляюсь на місцевій ТіТ-нафта - у них виключно білоруське пальне і виключно Євро5 - порадили маршрутчики. Ціна в порівнянні з ОККО (з усіма ймовірними знижками) менша на 3 і більше грн/л (17.40 на даний час).
Раніше пару разів лився на "Маркеті" (червона така, Мукачівська АЗС, в народі - "емка") - до недавна в них ціна була менша на 2-3 грн від ОККОвської, а ДП вони саме на ОККО і поставляли. Але зараз якась халєпа там сталася - нема сенсу.
Ще по області київські є портативні АЗС - бочка, колонка і заправщик, табло червоним горить - білоруське ДП, ціна 17.99. Пробував у них деякий час - нормально ніби, розхід трошки вищий, але саме пальне світленьке.
Якщо треба доїхати просто, заливаю любе (Укрнафта або Авіас), але не багато і по максимальній ціні.
Відверто не сподобалось ДП на КЛО, звичайний дизель - ніякої антиреклами, просто особисте враження.
Тобто можна зробити висновок, що не все дешеве це гірше, але не хочеш експериментів, то я б рекомендував ОККО.
Можу тобі білоруської з Чернігова привозити - майже кожен день мотаюсь)))
Добавлено спустя 1 минуту 30 секунд:Товариш недавно заправився на БРСМі - плювався всю дорогу, зарікся більше на ту АЗС хіба що в туалет заїзджати