Maserati quattroporte, lamborghini gallardo, BMW m6, Mercedes Benz s600, Ferrari f430, Bentley Continental gtc, porsche 911 turbo, audi r8, Aston Martin v8 vantage, Bentley Continental flying spur: ни одна из них даже не расходует 13 литров. Экономия топлива этот класс на интересует.
А ты также мог купить машину за $3к у которой расход до 6 литров.
К стати, у нас можно крыши строит с солнечными батареями, но чтоб они сами себя окупили должно пройти 17.5 лет.
покупал за 8,5 тыс. просто уже 8 лет машине.. и вначале она ела 9л. потом все больше и больше, у ней только два года был расход 9.. той зимой кушала 14литров. ВАЗ1118
этой зимой я ездил очень очень нежно нажимая на педаль, поскольку денег резко стало меньше, пытался экономить. Получилось ездить при расходе 11.. это я тупил как ученик, переключаясь на пятую при 50км/ч.
потом в машине появилась неисправность, она стала типа перегреваться, все время крутил карсон. Проездил я три месяца, и понял что надо чтото делать. Стал искать причину включения карсона. Нашел, и устранил ее, поставил еще магнит на шлангу, и теперь при нежных нажимах на педальку кушает 6,5, по трассе на 90км/ч кушает 5, а при активной езде по городу 9, это переключаясь на 5000 оборотов.. так что проблема как говорится вылезла сама.. и я ее решил. однако оказалось что машина так не ездила с нуля.. в смысле с таким малым расходом..
Потім "Тесла Україна": ПРИ ПОШИРЕННІ ПРОСИМО ВРУЧНУ СКОПІЮВАТИ ЦЕЙ ТЕКСТ І ВСТАВИТИ У ВАШ ПОСТ, в іншому випадку запоститься тільки відео. На численні Ваші прохання, описуємо нашу позицію, щодо цього нашумівшого сьогодні відео: 1. Більше ніж рік тому п. Генадій заявив що від тепер партія 5.10. продає Тесли. Відео https://www.youtube.com/watch?v=KSLppitzvqU 2. З наших джерел відомо, що цей автомобіль був придбаний в США після ДТП і ввезений через Одесу. 3. Будь який автомобіль чи то Тесла чи то Тойота Яріс, після ДТП в США, зі спрацьовуванням подушок безпеки, вважається таким, що не підлягає ремонту і продається з аукціону, власнику виплачується повна компенсація вартості по страхівці. Звичайно це за собою тягне зняття такого авто з гарантії)))) 4. Певні "бізнесмени" такі авто купують і ремонтують. Роблять це так добре, що ззовні ви різниці не побачите. Їх продають тим, хто хоче зекономити тисяч 20-30 дол у порівнянні з не битою. 5. Ті хто купили, тішаться, що заплатили 80 тис. дол., а не 100 тис. (так ніби 80 тис. це не гроші:) і отримують авто без гарантії і можливості заряджатися від європейських суперчарджерів (конектор інший), а також вони не зможуть заряджатися від зарядок нашої партнерської програми з нормальною швидкістю (у європейок три фази зарядки, у американок одна, крім того потрібен окремий перехідник). 6. Європейські Тесли в Україні мають гарантію і обслуговування - раз у рік, на сьогоднішній день, слід поїхати в Берлін або Відень на ТО. Після ДТП дійсно ремонт може дорого коштувати у Європі (за умови не спрацьовування подушок), якщо ви бажаєте зберегти гарантію, але так зі всіма виробниками. 7. У Ілана (не Елана) Маска є більш важливі справи, тому він просто не відреагує. 8. Купляйте виключно Європейські авто, у них навіть безкоштовний 3G працює в Україні.
Геннадий Балашов 4 год · Flagler Beach, FL, United States · Змінено · Интересная психологическая зависимость у Украинского обывателя. Я поставил пост по поводу недовольства обслуживания Теслы. И тут же огромное количество людей стало на защиту корпораций, а не на защиту людей. Они размышляют: сам виноват, большая, продвинутая корпорация не может ошибаться, Маск - гений . Это то же самое что большинство людей аморфно защищают государство, ОНО же знает что делает, кто-то же умнее нас. Но очевидно другое , корпорации и государства либо служат нам, либо не нужны, третьего не дано. Если государство и корпорация обманывает меня, не решает мои вопросы, они обречены, как бы технологически или ресурсно не были подпитаны. В этом огромная проблема украинцев, они думают не о себе, а о величии кого-то или чего-то. Возводят на пьедестал мифическое государство или мифическую Теслу. А я собираюсь бороться за свои права так как я могу.
Ігор, якщо чесно, я не зрозумів тебе. У Балашова є претензія, чому виробник по гарантії відмовився ремонтувати авто. Дилер дав відповідь на його питання, чому відмовлено. Що не так?
Посмотреть сообщение - L@M@K писал(а):Я так понял, что оф. сервис вообще не обслуживает после дтп, даже за бабки, не по гарантии.
Так, це також. Але зі слів дилера це політика всіх автоконцернів США: авто з вистрілившими подушками безпеки вважається не підлягаючим ремонту (див. п. 3 їх пояснень). При цьому, власнику виплачується повна страхова компенсація за авто. Пам'ятаю, я спеціально запитував у xeen'а, чи нормально в них виплачують страховки. Він казав, що в них такою фігньою, як в нас, ніхто не займається. Якщо повна, то це дійсно буде повна компенсація. Тобто грошова сума, за яку ти можеш придбати авто аналогічних марки, моделі, року випуску, пробігу і т. д. Балашову потрібно було наперед ознайомитись з політикою. А то в нас звикли спочатку влипнути в історію, а потім читати правила.
скромный писал(а):так Балашов продает еще теслы или не? Га!?
Хочеш взяти? Думаю, свого битого він тобі з радістю зкине.
опять суть не ловите. 1. на данный момент полное обслуживание может предложить только тесла моторс. и больше никто. 2. запчасти может продать только тесла моторс. 3. тесла отказывает в обслуживании после ДТП (как я понял и з/ч не продает). 4. другие СТО не имеют запчастей и в глаза не видели ту теслу.
ВЫВОД: нет сервиса. об этом и говорится. тесла - монополист, со своими правилами.