Посмотреть сообщение - L@M@K писал(а):остается надеяться, что это завоздушена система, и просто выходит воздух.
либо два наихудших варианта:
- пробита прокладка головы
- трещина в голове
Якщо пробита прокладка, чи тріщина, то гази прориваються в систему охолодження і не дають доступу воді. Метал кругом "рани" перегрівається, а на щитку температура в нормі. Клапан в пробці справляється, все виглядає цілком пристойно. Коли ви глушите мотор, вода вертається до перегрітої поверхні, закипає, фонтан з бачка, покручена голова.
Добавлено спустя 8 минут 40 секунд:Ніссанчик ваш не темносиній часом?
Добавлено спустя 6 минут 17 секунд:Шланг из разширительного бачка в банку с водой - пузири идут до включения кулера, когда кулер работает(минуту) пузыри не идут, потом снова начинают идти. Что бы это значило?
Це означає, що коли кулер не працює, то температура піднімається, вода розширюється і витісняє повітря. Коли працює кулер, вода звужується, "пізурьків"нема. Це нормально.