Зимою треба вчитися їздити по-новому. Кожну зиму!!
Швидкості інші, дистанції інші, робота рулем теж інша.
З особистого досвіду їзди на передньоприводному авто можу порадити наступне:
- при заносі задньої осі НІ В ЯКОМУ РАЗІ!!! не кидай газ - це приведе до більшого заносу задньої осі і, як результат, - розвороту. При початку заносу потрібно, не пускаючи газ, повернути колеса в бік заносу і через мить - назад. На Максимі цей маневр треба потренувати - авто важке, і час виходу з заносу буде більшим і важчим, чим, наприклад, на Ноті або Мікрі. Це все відносно: і газ не пускати, і колеса повертати в бік заносу, а потім назад - все треба попробувати десь на стадіоні, або майданчику.
- гума має бути тільки зимня і на обох осях - без варіантів!!!
- режим "*" дає змогу рушати з 2-ї передачі, що зменшує можливість пробуксовки при старті.
- якщо засів в снігу, то режим "розкачування" на АКПП досить проблематично застосувати
, тому краще попросити пасажирів (доброзичливих пішоходів) поштовхати, або ж шукати трактор чи якийсь жип
. Для цього краще мати свій трос.
- буксування шкодить АКПП - МІФ. АКПП все одно де стоять колеса - на сінігу, чи на асфальті. А от момент виїзду буксуючи зі снігу на тверде покриття - це вже небезпечно (різка зміна навантаження на АКПП).
На МАксах з 3-літровими движками стояли самоблокуючі дифференціали - це дає можливість ефективно рушати на слизьких поверхнях.
І ще: зимою дуже помічним в русі стає ручник - навчишся ним користуватися в поворотах і будеш ловити кайф
Головне, в любу пору року, на любих авто з любими КПП, пам"ятати, що неоравданий ризик тому і називається неоправданим, бо має погані наслідки. А на дорозі любий ризик можу стати неоправданим.
Успіхів і безпечної дороги