Дякую! Та Ви неуважно ознайомились із суттю.
Volk25 писал(а): проблема була вирішена отвором у пробці заливної горловини діаметром 1 мм.
Якби проблема була в трубці,то я, вибачте,точно б не брав сверла до рук (варварство), а не полінувався зняти масляну горловину і бак і продути трубку компресором. Ну..... нелюблю я "колгосп"(не хочу образити) .
Volk25 писал(а): і по логіці груша підкачки повинна тримати паливо в системі якщо вона не одержить система воздушиться перевірено на собі
Так, та не зовсім : якщо система розгерметизована після груші, тобто, на фільтрі, на штуцерах, на патрубку від фільтра до рейки, то, яка б там не була супер груша, паливо стече і поясню чому :
- Ви коли-небудь розбирали грушу? Я так! Для тих хто не розбирав розказую: у верхній її частині стоїть сіточка, що виконую роль привінтивного фільтра грубої очистки. А от у нижній, так, дійсно стоїть кулька, котра виконує роль ПРИВІНТИВНОГО зворотного клапана. Чому виділив слово? Та тому, що ця кулька не щільно і супер герметично перикриває отвір подачі !
І, повторюсь, знову : магістральний паливовпровід я замінив 13000 км. тому, коли вперше виникла проблема повітря. А у Прімастара до 2006р.в., включно, магістралі ідуть монолітні із грушею.