Ну що ж, думаю, можна підводити якісь підсумки.
По шумоізоляції. Суб'єктивно звук мотора став не те, щоб тихіший, але глухіший і від цього менш нав'язливий. Особливо це відчувається при тривалій їзді на високих оборотах по рівненькій дорозі. І, ніби, на ХХ мотор фактично перестало бути чути.
По теплоізоляції. При ранкових прогрівах особливих змін не відчув (ну може трішки-трішки швидше машина прогрівається). А от в процесі експлуатації авто протягом дня в місті зміни відчуваються. Мотор явно не так швидко остигає. Якщо раніше я під'їжджав до певного місця, вирішував протягом якогось часу свої питання, сідав їхати далі і частину дороги їхав на бензині, а потім машина переключалась на газ, то тепер майже одразу після запуску двигуна авто переключається на газ. Порівнюю експлуатацію при приблизно рівних температурах на вулиці.
Ну, враховуючи, що авто по місту я активно експлуатую майже кожен день, і теплоізоляція була моєю основною ціллю, думаю, що робити це було варто і час та гроші я витратив не даремно.