Аватара пользователя
chmelvv
 
Сообщения: 42
Зарегистрирован: 05 июл 2011, 19:01
Откуда: Київ
Бортжурнал: (1)
Архив
- Апрель 2013
Поиск в бортжурналах

Деякі підсумки з 06.2012. (Tekna vs. Luxury)

Permanent Linkот chmelvv 15 апр 2013, 15:06

Довго не писав, бо нічого такого корисного, що можна було б повідомити іншим не траплялося.
Але тепер на відстані 2-х років користування авто можна виокремити плюси-мінуси комплектації Tekna порівняно з Luxury.  Зауваження: різниця між комплектаціями в 2011 і тепер різна. Зокрема взагалі зник круїз-контроль. Також це порівняння великою мірою залежить які ваші вимоги до авто, і що ви в ньому цінуєте. Для нашої родини - це перш за все засіб пересування, нас і дітей. Машина має їздити, бути безпечною, вимагати для себе мінімум коштів в обслуговуванні.

@ Плюси:
- круїз-контроль. Виявилося, що зараз його взагалі не ставлять ;( У мене має 2 функції: підтримка заданої швидкості, обмеження по швидкості. Перша - рідко-рідко потрібна на трасі, а ось друга ДУЖЕ корисна: задав "не більше 80" і на максимально можливій пролітаєш повз радари ДАЇ, коли всі пригальмовують. На трасах ставиш: "не більше 110", "не більше 130", та інше, що потрібно. Я взагалі тепер на спідометр не дивлюся. Єдина можливість перевищити швидкість - розігнатися на гірку так, що з гори будеш летіти явно більше обмеження, але тоді індикатор теж цей факт показує.
- парк-тронік. Реально корисна штука. Ще з переду такого не вистачає.

@ Мінуси:
- Nissan-Connect. З ніякими картами України за плюс 3000грн (зараз вони ідуть безкоштовно), того не коштує. Всі аудіо-функції є і в молодшій системі, а за різницю ви можете купити гарний навігатор з картами, якщо він вам треба.
- шкіряні вставки в салоні. Наче красиво, але за ту різницю в ціні комплектацій між Tekna і більш дешевими ви собі можете поставити які завгодно самі. (Зараз салони однакові)
- клімат-контроль. Особисто мене нервує страшно, бо моя і його логіка не співпадають дуже часто. В результаті замість автоматизацї і економії часу, його треба витрачати ще більше ніж при звичайній не автоматичній системі. Наприклад: зима, за бортом -10, я включаю обігрів і ставлю мін. температуру +16 в салоні. Він автоматично включає кондиціонер. Наіщо?
Попереду дизель з вонючим шлейфом. Ставлю заборону зовнішнього вдуву повітря, дизель минаю, ставлю знов вдув повітря ззвовні - знову вмикається кондиціонер.
В результаті постійно треба вручну його доконфігуровувати при змінах режиму.
- литі диски R16 і резина Continental для них 185/55. Красиво. Все. Більше я ніяких переваг не бачу і не відчуваю. Мінуси: резину набагато важче шукати і вона коштує дорожче ніж для R15, диски набагато дорожчі в ремонті і недоліки на них видно теж більше. Декілька подряпин на металевих взагалі ніхто не побачить, тут це просто кидаяється в очі. Якісний ремонт литого ~= половина його вартості. Якщо вже хочеться гарного зовнішнього вигляду на сталевих: купіть за 400 грн. пластикові кришки і катайтеся.
Моя порада тим хто планує купляти Tekna: одразу замовляйте R15 сталеві і резину для них і вішайте оголошення про продажу оригінальних НОВИХ литих з оригінальною НОВОЮ резиною - залишитеся одразу в плюсі, а в наступних роках тим більше.

Не відчув:
- Система динамісної стабілізації VDC (ну не гонщик я).
- Електропривід дзеркал (забув, коли останній раз складав дзеркала).

Ось так, якщо коротко. Якщо є питання - готовий з радістю відповісти.

0 Коммент. Просмотрено 1034 раз(а)
© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air