Повышенный расход

0

Повышенный расход

Сообщениеот иванка » 21 май 2015, 15:54

уменя примера р12вариатор 2.литровый бензин,вчом проблема,расхот как на трасе так и погороду 15.6,думал свечи,паменял бензин только95заливал любой марки,что  может бить.Другой вопрос нагреваетца до пол датчека температуры  поработает и глохнет,или дам гас на 5 оборотах и сразу глохнет.помогие кто может пожжжалуста
Последний раз редактировалось Berk 21 май 2015, 23:06, всего редактировалось 1 раз.
Причина: Название темы должно быть информативно
иванка Offline
Автор темы
Рейтинг: 0

Облако тэговрасход, примера

0

Re: Ниссан

Сообщениеот Guard » 21 май 2015, 16:04

Причин підвищеного розходу багато. Хоча щось вперше чую, щоб по трасі і по місту розхід був однаковий. Для початку: комп'ютерну діагностику робив, форсунки чистив, дросельну заслонку промивав?
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: Ниссан

Сообщениеот иванка » 21 май 2015, 16:24

На диагностике был

Добавлено спустя 3 минуты 16 секунд:
Яки ище прычыны е по росходу
иванка Offline
Автор темы
Рейтинг: 0


+1

Re: Ниссан

Сообщениеот woter » 21 май 2015, 17:11

Вибачте, але дуже важко читати текст, спочатку потрібно відремонтувати комп"ютер
Аватара пользователя
woter Offline
Рейтинг: 990


+4

Re: Ниссан

Сообщениеот Guard » 21 май 2015, 17:15

Це само собою.  :ab:

До найбільш частих технічних причин зростання споживання двигуном бензину або дизеля відносяться:
1. Пізнє запалювання. Навіть при незначному зміщенні кута випередження запалювання (на один градус) витрати пального можуть збільшитися на 1%. Відповідно, чим більше зміщується цей кут, тим більше зростають витрати пального автомобіля.
2. Зазори в свічках запалювання. Причиною підвищених витрат пального можуть стати неправильно виставлені зазори (тобто порушення мінімальної відстані між центральним і бічним електродом) в свічках запалювання, що призводить до перебоїв у роботі свічок і підвищення витрат пального в середньому на 4%.
3. Низька температура охолоджуючої рідини. Якщо  її температура  нижче розрахункової, то мотор використовує більше пального для прогріву, через це витрати пального можуть зрости в середньому на 10%.
4. Знос циліндропоршневої групи. Через вихід з ладу вузлів циліндропоршневої групи (зазвичай це трапляється на великих пробігах або при тривалому використанні неякісного бензину або дизеля), значною мірою підвищується споживання пального.
5. Знос кривошипно-шатунного механізму. Через вихід з ладу поршневих кілець, зносу поршнів і циліндрів знижується компресія в циліндрах, унаслідок чого падає потужність двигуна. Щоб наростити потужність, доводиться частіше натискати на педаль акселератора, що призводить до підвищених витрат пального.
6. Знос зчеплення. При виході з ладу вузлів зчеплення, і, як наслідок, пробкусовках, доводиться постійно перегазовувати, що неминуче веде до збільшення витрат пального.
7. Знос механізму газорозподілу. При зносі цього механізму (порушення теплових зазорів клапанів; витягування зубчастого ременя і знос зубчастих шківів, або знос ланцюга і зірочок привода; знос масло відбивних ковпачків і так далі) відбувається втрата герметичності циліндрів, через що знижується тиск в кінці такту стиснення і початку такту розширення. Це призводить до підвищення витрат пального, втрати потужності двигуна.
8. Не відрегульований схід-розвал. Не відрегульовані кути установки коліс провокують заноси автомобіля на дорозі, швидке стирання шин, втрату керованості, що в результаті позначається на економічності.
9. Знижений тиск у шинах. Низький тиск в покришках сприяє високому опору кочення, що призводить до підвищених витрат пального (до 3% при зниженні тиску з 2 до 1.5 атмосфер в одному колесі). Слід враховувати, що якщо тиск впав нижче норми тільки в одному колесі, то це вже може спровокувати збільшення витрат пального.
10. Несвоєчасна заміна повітряного фільтра. Порушивши періодичність заміни повітряного фільтра (наприклад, не змінивши його при проходженні ТО), можна спровокувати збільшення паливного «апетиту» мотора, так як забитий фільтр перешкоджає надходженню в двигун повітря, який необхідний для ефективного згорання паливної суміші.
11. Несправність термостата. Поломка цього агрегату (наприклад, термостат заклинив у відкритому стані) може, особливо в зимовий час, привести до недостатнього прогріву двигуна до робочої температури, що тягне за собою збільшення витрат пального.
12. Забруднення паливних форсунок. Через утворення на соплах форсунок смолистих відкладень (з'являються при частому використанні пального низької якості) порушується їх герметичність, внаслідок чого пальне не надходить в достатній кількості в циліндр, і не відбувається його ефективне згорання. А це веде, крім іншого, і до підвищених витрат пального.
13. Нестабільна робота датчиків електронного управління двигуном. Через помилки налаштування датчиків положення дросельної заслінки, витратомірів повітря, що надходить, кисневих датчиків, в електронний блок керування двигуном передається некоректна інформація про роботу основних вузлів двигуна. Внаслідок чого у двигун надходить збіднена або збагачена паливна суміш, що веде до втрати потужності мотора і збільшення витрат пального.

До суб'єктивних факторів, через які збільшується споживання двигуном автомобіля пального, можна віднести наступні:
1. Перевантаження автомобіля. Навантажуючи машину надміру, ми, тим самим, провокуємо підвищення витрат пального. Кожні «зайві» 100 кг перевантаження ведуть до збільшення витрат пального на 10%, навантажений багажник на даху призводить до підвищення споживання пального на 40% (порожній - на 5%). Витрати при цьому залежать від конструкції багажника, його аеродинамічності і швидкості руху автомобіля.
2. Їзда з відкритими вікнами. При тривалому русі на швидкості понад 50 км / год з відкритими вікнами погіршуються аеродинамічні характеристики автомобіля, витрати пального зростають в середньому на 4%.
3. Різке гальмування / прискорення. Така стрибкоподібна манера їзди призводить до різкого підвищення витрат пального, оскільки двигун постійно відчуває навантаження і вимагає більшої кількості пального.
4. Установка на ньому обладнання (обвіси, спойлери). Всі ці, не передбачені заводом-виробником конструкції порушують аеродинамічні характеристики автомобіля, що тягне за собою підвищений паливний «апетит».
5. Постійна робота магнітоли / кондиціонера. На живлення електронних або кліматичних систем автомобіля йде значна кількість пального. Так, при їзді з включеним на повну потужність кондиціонером витрати пального можуть в середньому збільшитися на 15%, а при постійно ввімкнених мультимедійних системах - на 7%.
6. Використання мастил і рідин з невідповідними для двигуна і трансмісії параметрами. Виробник не даремно рекомендує заливати в мотор або трансмісію масла і рідини з певними параметрами в'язкості - в процесі численних випробувань вибирається той тип масла, який оптимально підходить для зазначених агрегатів. Якщо ж власник автомобіля вибирає, наприклад, масло з в'язкістю вище рекомендованої, витрати пального можуть збільшитися на 10-15%.
7. Використання ближнього і дальнього світла фар. Постійно ввімкнене ближнє світло фар може спровокувати підвищення витрат пального в середньому на 5%, тоді як при включеному дальньому світлі паливний «апетит» мотора може збільшитися в середньому на 10%.

ЗИ А як ти міряєш розхід? Щось дивно, що по трасі та по місту він однаковий.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: Повышенный расход

Сообщениеот lukianenko.lukian » 22 май 2015, 11:18

У меня была похожая ситуация…Расход топлива по трасе и по городу не сильно отличался. Все из-за первой лямбды. У меня выходной сигнал на первой лямбде менялся очеееень плавно, получалась такая плавная синусоида, а должно менять в виде "пилообразного графика". Такое бывает, когда лямбда "устала" из-за большого пробега или некачественного топлива. Получается, что она не отрабатывала кратковременную и долговременную коррекцию смеси.
До замены лямбды, машина всегда очень резво ускорялась, я так понимаю, что у меня всегда была «богатая» смесь. После замены ускорении стало немного «тише» и выросла разница между расходом топлива по городу и по трасе.
Аватара пользователя
lukianenko.lukian Offline
Рейтинг: 5


0

Re: Повышенный расход

Сообщениеот Guard » 22 май 2015, 22:47

Автор пише, що був на комп'ютерній діагностиці. Раз питання залишилось, я так розумію, вона нічого не показала.
ЗИ В мене також була накрилась передня лямбда. То розхід по трасі та по місту відрізнявся. При чому, відчутно.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: Повышенный расход

Сообщениеот НИК » 23 май 2015, 06:20

Guard розкатав докладно, навіть додати нема що :good: . А от автору не завадило б трохи згадати шкільну програму з правопису, а то у нас всіх компи позависають.
По суті: не зрозуміло чому комп діагностика нічого не показала - в нього і двигло глохне, і провали присутні. Подібне до датчика розходу повітря, але тоді б погано щей заводилася :pardon: .
Автор, ай більше інфи: як заводиться, як їде, де проходив діагностику?
НИК Offline
Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2927


0

Re: Повышенный расход

Сообщениеот Guard » 23 май 2015, 11:53

Угу. Я також не розумію, як комп'ютер нічого не показав. При таких то симптомах...
Може (враховуючи стиль написання автора) він мав на увазі зовсім не те, що ми зрозуміли?  :grin:
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: Повышенный расход

Сообщениеот скромный » 25 май 2015, 08:50

рекомендую старим дідівським методом перевірити витрату пального, як то кажуть "від повного до повного баку".
Маю надію що не треба пояснювати якк робиться підрахунок таки способом?
А заразом і комутер перевіриться - чи показує він реальні показники, чи десь ложає.
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


След.

  • Похожие темы
    Комментариев(я)
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в Primera



cron
© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air