Різниця при ірідієвих свічках:
- більш рівна робота на холостому
- майже не відчутний спад тяги на високих оборотах
- більший ресурс (на Максі свічі пройшли більше 85 тисяч, на Х-Трейлі - майже 100. Заміни не просили)
Ще випадок з життя і власного досвіду: був в мене Форд ФОкус 2, 1.6. Теж поставив ГБО.
Свічі перевіряв і взагалі діагностику робив в одного башковитого чувака в Чернігові. На черговому ТО вирішив поміняти свічки - на моїх (звичайних) вже знос був і робота не дуже рівна.
У мужика був стенд для перевірки свічок - перебрали з ним десь 5-6 комплектів - ні в одному не було справними всі 4 свічки. Мотор колбасить і все.
Дістає він комплект ірідієвих, б/у-шок, каже: залишив якийсь мажор, після пробігу 30 тисяч, давай спробуєм.
Вкрутили в стенд - красота
, поставили в двигун -
Так я і продав того Форда на тих свічках з пробігом більше 100 тияс на газу