ГБО! Помогите определиться!

0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Guard » 20 июл 2016, 15:33

Заправка до повного - проїхав певну відстань - знову заправка до повного - порахував.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Saena730304 » 20 июл 2016, 16:00

ну правильно впринципі, їдь підключайся, за одне нехай на рахунок витоку газу перевірять.
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Guard » 20 июл 2016, 18:12

Газовщики перевіряли. Сказали, все в нормі.
Підскажіть ще таке. Була в мене проблема із заводом на холодну. Заводилась з другого, а то й з третього разу. Прогріта заволилась без проблем. Причина була в засмічених мембранах ГБО. Мені їх замінили і все нормалізувалось. З тих пір я наїздив 27 тис. Буквально кілька днів тому ця проблема знову почала повторюватись. Підозрюю, що знову мембрани.
Розхід через засмічені мембрани може збільшитись (тоді, хоч вбий, не пам'ятаю, чи був збільшений)?
Який нормальний строк служби мембран?
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


+9

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Saena730304 » 20 июл 2016, 18:55

Ти про які мембрани говориш? Мембрана є в редукторі, виходить зі строю по різним причинам, може впливати якість газу, температура переходу на газ, періодичність заміни фільтрів, якість самої мембрани. Часто ремкомплекти для італійських редукторів виробляє Китай. До речі, чистка редуктора з послідуючою заміною ремкомплекту може коштувати більшу половину вартості самого редуктора. Тому раджу, якщо проблема саме в цьому, замінити редуктор на новий, Томасетто Аляска в твоєму випадку не поганий вибір, а також підняти температуру переходу на газ до 35-40 градусів, а ще краще замінити магістраль з мідної на пластикову, не так система буде засиратись, бо газ входячи в реакцю з міддю окислює її і ця вся срань попадає в систему, забиває фільтра. Фільтр також можеш замінити на модний з відстійником та зйомними фільтруючими елементами, або на фільтр циклонного типу.
До речі, машина не повинна на бензині на холодну погано заводитись, до чого тут взагалі ГБО?
Ось трохи про фільтра:



Добавлено спустя 31 минуту 15 секунд:
Хоча на рахунок заводки, все ж таки Юра є зв'язок, це буває якщо через аварійний клапан травить газ в колектор, вік живи - вік вчись!)) Глянь ще й це відео, краще все, а річ про заводку десь з 19-ї хвилини.


Добавлено спустя 28 минут 30 секунд:
Лови Гвард ще один відос і йди втирати носа газовщикам, які сказали що у тебе все нормуль. Хоча після перегляду вже й сам зможеш справитись з проблемою.


Добавлено спустя 36 минут 57 секунд:
Ну і відповідь на питання, чому пластик, а не мідь :
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Guard » 20 июл 2016, 20:52

Saena730304 писал(а):До речі, машина не повинна на бензині на холодну погано заводитись, до чого тут взагалі ГБО?

От і в мене було таке ж питання.

Saena730304 писал(а):Хоча на рахунок заводки, все ж таки Юра є зв'язок, це буває якщо через аварійний клапан травить газ в колектор, вік живи - вік вчись!))

Таку ж відповідь мені тоді дали.

Добавлено спустя 1 минуту 35 секунд:
Багато інфи ти накидав.
Зараз ще сідаю за роботу. Не маю часу знайомитись.
Завтра вже почитаю, що до чого.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


+4

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Saena730304 » 20 июл 2016, 20:57

Давай, працюй, зате будеш розуміти що до чого, відоси зовсім ненапряжні.
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот скромный » 20 июл 2016, 22:50

впевнено сказати можно лише одне - "автівка підкинула проблему"
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Guard » 22 июл 2016, 07:44

Вимкнув ГБО і зараз машина заводиться з півтика.

Редуктор в мене й стоїть Tomasetto Alaska.
Температура переходу на газ виставлена 35.

Відео вчора передивився. Ніби, дійсно все зрозуміло навіть для мене гуманітарія.
Але одне питання все ж є.
Газовщики кидали на комп'ютер. Якщо розхід збільшений через засмічений редуктор, то чому комп'ютер не показав, що розхід збільшений?
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Saena730304 » 22 июл 2016, 11:37

Бо його не підключали під час руху. А те що машина почала безпроблемно заводитись після відключення ГБО, говорить про те, що все ж таки запобіжний клапан пускає газ в впускний колектор. Міняй ремкоплект, а ще краще редуктор, магістраль і фільтр на крутішу модель, бо мідь тобі постійно буде засирати систему. Запитай ціни на заміну ремкоплекту, і на новий редуктор, зроби висновки.
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Guard » 22 июл 2016, 12:11

Saena730304 писал(а):Бо його не підключали під час руху.

Так в тому то й справа, що підключали під час руху в тому числі.

Saena730304 писал(а):Міняй ремкоплект, а ще краще редуктор, магістраль і фільтр на крутішу модель, бо мідь тобі постійно буде засирати систему. Запитай ціни на заміну ремкоплекту, і на новий редуктор, зроби висновки.

Розпитаю, що по чому.
А можна якось самому глянути, з чого магістраль стоїть?
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


Пред.След.

  • Похожие темы
    Комментариев(я)
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в ГБО



cron
© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air