ГБО! Помогите определиться!

0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот НИК » 14 дек 2015, 11:09

Юра, якщо компресія почне падати через клапана, то їх вже треба буде не регулювати, а міняти :scare3:  - не доводь до цього. Якщо робота мотору не змінилася (не підтуплює, на холостих не колбасить, прийом в нормі), то переживати сильно не варто. Але якщо щось не так, то пора братися до справи.
Ще багато залежить від стилю їзди - якщо більшість по трасі, але не з стрілкою в червоній зоні, то інтервал може бути і більшим за 30 тисяч.
Я перед продажем Х-Трейла, ганяв його на регуліровку, бо пройшов більше 35 тисяч з останньої. Виявилося, що все в нормі і втручання не потрібно :pardon: .
Так що, все індивідуально :blumblum:
НИК Offline
Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2927


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Guard » 14 дек 2015, 12:02

Як? Я ж з усього перечитаного зрозумів, що однією з причин низької компресії можуть бути просівші (але не обов'язково вже спалені) клапана.
В роботі мотора нічого не змінилось. Більшість пробігу складає траса. За відсікач стрілку дуже рідко ложу.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот скромный » 14 дек 2015, 12:08

prokladki(koltsa) klapanov, vidimo, pod zamena. ili regulirovka.
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3968


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Guard » 14 дек 2015, 12:21

скромний, якби я ще зрозумів, що ти написав...  :ab:
Ти маєш на увазі, у випадку низької компресії?
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот скромный » 14 дек 2015, 12:47

regulirovochnie koltsa klapanov oni raznogo razmera est v zavisimosti ot obstoyatelstv, Saena znaet
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3968


+10

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот НИК » 14 дек 2015, 13:04

Посмотреть сообщение - Guard писал(а): Я ж з усього перечитаного зрозумів, що однією з причин низької компресії можуть бути просівші (але не обов'язково вже спалені) клапана.
не зовсім так. Від зносу клапана "сідають", тобто зазори між клапаном і кулачком (регуліровочною шайбою зменшуються), але це не впливає на компресію. А от коли клапан прогорає (або неплотно прилягає до тарілки), йже витік відпрацьованих газів, необхідної герметизації вже немає і, як результат, компресія ПАДАЄ. З цього і висновок: якщо компресія впала, то клапан або прогорів, або ж настільки зносився, що не прилягає до тарілки (а це вже майже прогар). :pardon:
НИК Offline
Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2927


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот скромный » 14 дек 2015, 13:06

regulirivichie shaiby klapanoff eche odno nazvanie, da
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3968


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот КОРСАР » 13 янв 2016, 19:22

Хочу поставить газ на свою Альку 2003 г.в. 1.8 . Подскажите хорошую сто по установке газа в Запорожье. И что ставить 4 и 5?
КОРСАР Offline
Рейтинг: 7


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот Saena730304 » 13 янв 2016, 20:43

5-е поколение ставится в основном на двигателя с непосредственным впрыском, т.е. (FSI TSI TFSI) Фольксваген груп, а так же, вигатели с непосредственным впрыском имеют в своем активе BMW (двигатели N54, N63), Infiniti (двигатели M56), Ford (двигатели EcoBoost), General Motors (двигатели Ecotec), Hyundai (двигатели Theta), Mazda (двигатели Skyactiv), Mercedes-Benz (двигатели CGI).
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: ГБО! Помогите определиться!

Сообщениеот КОРСАР » 14 янв 2016, 18:35

Спасибо, значит 4 :ab:
КОРСАР Offline
Рейтинг: 7


Пред.След.

  • Похожие темы
    Комментариев(я)
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в ГБО



cron
© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2020 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air