Exist

Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

0

Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

Сообщениеот v.rekeda » 19 авг 2016, 14:58

Владельцы машин с дизельными двигателями. Кто считает необходимым проводить профилактические мероприятия с движком? Четыре года езжу на Октавии А5, но поскольку машина служебная, только топливо заливаю. Появился еще свой дизель 2,5, начал вникать. Оказалось, в нем много вредных прибамбасов, требующих ухода: EGR, common-rail, турбина... При каком пробеге нужно лезть с очисткой клапана ЕГР, промывкой топливной Винсом? Уже купил Wynns EGR3, Wynns system purge, хочу почистить. Пробег 69000
v.rekeda Offline
Автор темы
Рейтинг: 36


0

Re: Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

Сообщениеот НИК » 19 авг 2016, 17:48

Є золоте правило: не заважай техніці працювати.
Обгрунтую: в жовтні минулого року пересів на дизель - Рено Трафік, 2.0 ДСІ. Мотор Нісановський.
Так само, як і ти, почав вникати, вчитуватися в форуми, перечитувати страшилки і ой-йойой :scare3: скільки всього страшного дізнався.
ЕГР - кажуть люди, що треба чистити кожні 20 тисяч. Вирішив почистити. Промудохавшись 3 години :scare3:  і розібравши всю морду, псіханув, зібрав назад і поїхав до оХіціалів - треба ж почистити!!! оХіціали посміялися і сказали щоб не заморочувався до поки не загориться сигнальна лампа. З того часу я проїхав трохи більше 80 тисяч!!!! кілометрів і ніяких чисток ЕГР не просить :pardon:
ТУРБІНА - тут все просто: масло по мануалу, заміна по мануалу, після нагрузок (робота на високих оборотах) відразу не глушити мотор і буде щастя :pardon:
КОММОН-РЕЙЛ - класна система, але дуже чутлива до якості ДП, а одна капля води в солярці може принести подарок на декілька сотень баксів. Отже з цього робимо висновок: заправка на перевірених АЗС, паливні фільтри тільки якісні (Пурфлюкс для Рено) і заміна не рідше разу в 10 тисяч км - воно того варте :good:
Чистка паливної системи - дуже не рекомендую це робити при твоєму пробігові, шляхом заливки чогось в бак - попадеш на ремонт форсів (200-800 баксів за все).
Ось так :pardon: . Будуть питання - з радістю відповім
НИК Offline
Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2927


0

Re: Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

Сообщениеот v.rekeda » 19 авг 2016, 21:45

Я чекав підтвердження... :) Все-таки хімію придбав, використаю. Мої роздуми: 60000 машина пройшла у власника, який думав, що там ТНВД (паливний насос високого тиску) і казав, що можна заливати все підряд. Підозрюю, що він так і робив... Промию систему засобом, на якому двигун працює і під час цього паливна система промивається. При цьому бак і штатний фільтр необхідно відключити. А в клапан ЕГР попшикаю теж спеціальним засобом.
v.rekeda Offline
Автор темы
Рейтинг: 36


0

Re: Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

Сообщениеот скромный » 20 авг 2016, 14:09

заливав ХАЙГІР в бак коли вже авто накотало за 150 бо тяга пропала(А5) і більше ніколи нічого не робив.
той хайгір чистить все на ходу, і форсунки, і егеер, і воду видаляє з системи :good:
таке робив з інтервалом через 30-ку потім - в все в шокладі.
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


0

Re: Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

Сообщениеот НИК » 21 авг 2016, 08:35

Посмотреть сообщение - v.rekeda писал(а):При цьому бак і штатний фільтр необхідно відключити. А в клапан ЕГР попшикаю теж спеціальним засобом.

Так правильно. Інакше хімія вимиває всю срань і вона (срань) валить в форсунки і працює там наждаком.
А взагалі, після такого вандала (попереднього гопсодаря) добре б було ретельну діагностику паливної провести
НИК Offline
Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2927


0

Re: Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

Сообщениеот v.rekeda » 21 авг 2016, 19:31

А як вона проводиться? Це не комп'ютерна діагностика? Тому що вона нічого не показала.
v.rekeda Offline
Автор темы
Рейтинг: 36


0

Re: Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

Сообщениеот НИК » 22 авг 2016, 08:12

Саме комп'ютерна: там буде видно і швидкодія, і герметичність. Але просто підклюсити комп і чекати, що він видасть помилку не варто, треба зчитувати показники і зрівнювати їх з допусками. Але якщо тачка не турбує (їздить, заводиться, не жре як слон) то хай собі їздить
НИК Offline
Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2927


0

Re: Нужно ли чистить дизель (ЕГР, топливная, турбина)?

Сообщениеот v.rekeda » 22 авг 2016, 21:25

Все-таки зробив те, що планував: почистив зразу ЕГР, потім промив паливну систему. Відразу ж поміняв масло






Фільтр тонкої очистки, що був на обратці, потемнів сильно, потемніла також рідина Wynns system purge. Тобто, в системі був присутній бруд. І він вимився.
Поганяв потім кілометрів 40... Важко сказати, чи щось змінилось. Здалося, що на розгоні менше кидає чорного диму. Бачив лише пару разів при переключенні з першої на другу після роботи на холостих. Динаміку без замірів оцінити важко. Але в системі стало чистіше однозначно, і думаю, що це плюс. Це як поміняти масло: злити брудне, залити чисте - в роботі двигуна нічого не міняється, але користь є.
v.rekeda Offline
Автор темы
Рейтинг: 36



Вернуться в Двигун



© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2020 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air