Primera p10. Двигатель.

0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот Волк » 01 авг 2011, 13:55

Чим нашкодить заміна кілець? І чим,в таком разі може зарадити промивка про яку ти говорив ?

Добавлено спустя 1 минуту 11 секунд:
Якщо кільця підсіли або пошкоджені промивка- марно викинуті гроші !?!
Аватара пользователя
Волк Offline
Автор темы
Рейтинг: 402


0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот Mykola STARyy » 01 авг 2011, 15:13

Ну, поміняйте кільця, зекономите на промивці. :hahaha:
Аватара пользователя
Mykola STARyy Offline
Рейтинг: 303


0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот Волк » 01 авг 2011, 15:32

Тоді вже краще двигун! І з економити на кільцях! :dontment:
Доречі, при заміні двигуна на аналогічний з тим же об*ємом,потрібна реєстрація чи перереєстрація ? Або,якщо замінити блок ?
Аватара пользователя
Волк Offline
Автор темы
Рейтинг: 402


0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот andreyn » 01 авг 2011, 15:41

Волк, ну ты уже на радикальные меры пошел!
Б/У - это кот в мешке, не известно что купишь. На мой взгляд лучше делать капитал сразу, чем покупать двигло (или блок) и опять его делать со временем. Получается двойная трата денег.
Аватара пользователя
andreyn Offline
Рейтинг: 393


0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот Волк » 01 авг 2011, 15:52

У меня в Германи брат живет. На "Автошроте" работает.Правда он негодник последние 3 мес. на связи не объявляется! К тому же есть знакомые промышляющие дальнобоем в тех краях. Думаю,фигню он не подсунет, да и, там как ни как дешевле будет!?!
Вообщем пока два варианта: либо делать основательно(для себя). В принцыпе автомобиль, учитывая что кузов и ходовку сделал, меня устраивает. Либо,что пока не придумал как , временно реабилитировать чтоб не жрал масло и продать! Но как сделать так чтоб реабилитация обошлась "малой кровью" вариантов нет. Финт с присадками не прокатит.Они надолго не спасают .
Аватара пользователя
Волк Offline
Автор темы
Рейтинг: 402


0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот andreyn » 01 авг 2011, 16:03

ну если есть концы, то конечно, очень сладко получается!
просто у меня вариантов не было. Не хотел делать капитал, и одновременно, хотелось другую машину купить. Может судьба так распорядилась, что за один день продал Санни, и через три недели купил Альмеру, одолжив немного денег.
Ну как говорится, удачки тебе в нелегком выборе!
Аватара пользователя
andreyn Offline
Рейтинг: 393


0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот Волк » 01 авг 2011, 16:27

Спасибо Андрюха!
Тут грешно не вспомнить слова одного философа "Делай что хочешь- все равно пожалеешь!" :)) Правда он сказал это по отношению к несколько другой ситуации,но смысл сейчас тот же !:)
Аватара пользователя
Волк Offline
Автор темы
Рейтинг: 402


0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот Mykola STARyy » 01 авг 2011, 18:12

Волк, я попробую вам пояснити ще раз дві речі
1. Я надаю перевагу, щоб до мене звертались Микола Васильович, а не "Коля".Що і відображено на аватарі. :ab:
2.
-розхід масла 50-150мл на 1000км-норма!
-ваш мотор при періодичних промивках має право проходити ще 100-150тисяч.
-навіть якщо промивати при кожній заміні (15раз, макс по 80грн=1200грн+)не знаю скільки років вам треба на 150т, але думаю,десь коло 4.
-заміна кілець менше 400уїв не вийде(+масла фільтра антифризи) і пробіг 20-40т. км до такого ж стану, як зараз, а може і зразу.
-нормальний ремонт-від 700$ до 1100 $ ресурс 50% від "заводського =175-250т. км

-Привезений мотор-600-800$ +масла фільтра антифризи, зняття-установка=800-1100$.
-ви впевнені в майстрах, абов тих ,хто вам привезе мотор? Або в тому, що їх не здурять там, або в якості запчастин?Чи вас приваблює процес"кто виноват и что делать"?
Резюме:
Промийте мотор, поїздіть тисяч 50, виставте машину на продаж, скажіть чесно, що бере літр- півтора між замінами, продайте за розсудну ціну і не морочте собі голови.
Аватара пользователя
Mykola STARyy Offline
Рейтинг: 303


0

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот Волк » 01 авг 2011, 19:05

Дякую МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ! Та у всьому написаному маю декілька зауважень:
- по перше: заміна кілець,незнаю як у Вас, а у нас у двічі дешевше.Вартість їх до уваги не береться,окільки коштують вони відносно недорого!
_ по друге :був би у мене розхід 50-150мл на 1000км, я б не хвилювався,теж не перше авто !
- по -третє : для ясності антифриз 150 грн.,мастило- 160 грн, фільтр маст- 35 грн.Всього-345 грн.Не так вже й страшно!
- четверте: при замовлені оригіналу поршневої групи (поршні,кільця,шатуни, вкладиші і т.п.) при правильному місцерозташуванні рук у майстра, ну аж ніяк небуде пробіг 50% від заводського! Це небезпідставно,- маю ряд прикладів!
_п*яте : двигун у Німеччині,аж ніяк не коштує 600-800$!(для прикладу,двагун до Wolksvagen T5 з пробігом 100т. км. у Польщі коштує 1000 євро,Mitsubishi Galant 2007 р.в, в кузовы універсал,нещодавно у Німеччині придбав брат,котрий там проживає за 7000 євро.) І,якщо мені таки вдасться його привезти,то гарантом якості є мій брат(інший), котрий теж не вчора народився і то його "хліб"! А доставити сюди його сильно дорого небуде !
І останнє,на аватарі у Вас відображено :Mykola STARyy

Якщо ви не в змозі прочитати мій нік, звертайтесь просто на ім'я. (с)Ozzy,- то ж - визначіться зі звертанням ! :ab:
Аватара пользователя
Волк Offline
Автор темы
Рейтинг: 402


-1

Re: Primera p10. Двигатель.

Сообщениеот Mykola STARyy » 01 авг 2011, 20:08

Волк, якшо ви хочете купити мотор за 7000Є, то спаліть свою прімеру нах, і їздіть на таксі!
Аватара пользователя
Mykola STARyy Offline
Рейтинг: 303


Пред.След.

Вернуться в Двигун



cron
© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air