Дякую МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ! Та у всьому написаному маю декілька зауважень:
- по перше: заміна кілець,незнаю як у Вас, а у нас у двічі дешевше.Вартість їх до уваги не береться,окільки коштують вони відносно недорого!
_ по друге :був би у мене розхід 50-150мл на 1000км, я б не хвилювався,теж не перше авто !
- по -третє : для ясності антифриз 150 грн.,мастило- 160 грн, фільтр маст- 35 грн.Всього-345 грн.Не так вже й страшно!
- четверте: при замовлені оригіналу поршневої групи (поршні,кільця,шатуни, вкладиші і т.п.) при правильному місцерозташуванні рук у майстра, ну аж ніяк небуде пробіг 50% від заводського! Це небезпідставно,- маю ряд прикладів!
_п*яте : двигун у Німеччині,аж ніяк не коштує 600-800$!(для прикладу,двагун до Wolksvagen T5 з пробігом 100т. км. у Польщі коштує 1000 євро,Mitsubishi Galant 2007 р.в, в кузовы універсал,нещодавно у Німеччині придбав брат,котрий там проживає за 7000 євро.) І,якщо мені таки вдасться його привезти,то гарантом якості є мій брат(інший), котрий теж не вчора народився і то його "хліб"! А доставити сюди його сильно дорого небуде !
І останнє,на аватарі у Вас відображено :Mykola STARyy
Якщо ви не в змозі прочитати мій нік, звертайтесь просто на ім'я. (с)Ozzy,- то ж - визначіться зі звертанням !