5 способів економії на автосервісі

+2

5 способів економії на автосервісі

Сообщениеот anbug » 08 июн 2015, 00:38

Кожному автомобілісту, незалежно від віку його транспортного засобу, доводиться звертатися в автосервіс. Сучасні СТО здатні виконати технічні роботи будь-якої складності, проте успішне і вигідне його проведення буде напряму залежати від вашого знання тонкощів роботи автомайстерень.



Обслуговувати автомобіль в автосервісі – справа не з дешевих. На кінцеву вартість кожної послуги впливає безліч чинників – від вартості запчастин і роботи механіка до ситуації на ринку і завантаженості самого автосервісу. Для недосвідченого автовласника послуги СТО можуть влетіти в копієчку, але якщо ви будете знати певні хитрощі, то ремонт автомобіля стане більш економічним.

Як заощадити на обслуговуванні в автосервісі?

Розмова з механіком: як поводитися, щоб не переплачувати на СТО

Спілкування з співробітниками СТО – один з найважливіших етапів ремонту автомобіля, тому постарайтеся відповідально поставитися до процесу лагодження авто вже на цьому етапі. Заощадити час і кошти вам допоможуть наступні поради:

– Для початку дізнайтеся про зайнятість потрібного вам спеціаліста або ремонтного поста
– Уточніть, чи зможе СТО прийняти на ремонт машину вашої моделі і марки
– Заздалегідь поцікавтеся, чи має сервіс запчастини для вашого автомобіля
– Розпитайте про ціни на запчастини, якщо вам вже відомо, що саме знадобиться. Багато автосервісів виставляють низькі ціни на виконання ремонтних робіт, але компенсують це націнками на запчастини у своєму внутрішньому магазині
– Не полінуйтеся запитати про можливість установки своїх запчастин
– Ні в якому разі не ставте “діагноз” самостійно, інакше ви заплутаєте механіка і він почне шукати проблему в неправильному місці, витрачаючи при цьому ваші гроші. Найбільш точно опишіть суть виниклої проблеми і розкажіть, що передувало її появі.
– Заведіть бортовий журнал. Його роль в автомобілях з поточною гарантією виконує сервісна книжка. Після закінчення гарантійного терміну можна використовувати звичайний блокнот, в який рекомендується зазначати виконані з автомобілем роботи. Вказуйте пробіг автомобіля на момент кожної заміни та її дату, вартість деталей і самих робіт.

Ці дані в подальшому допоможуть механіку заощадити час на діагностиці (кожна деталь має свій ресурс роботи і за даними журналу можна легко зрозуміти, чи був він відпрацьований або ж причина поломки інша).

Вивчаємо пристрій машини

Деякі майстри не упускають можливості заробити гроші на незнанні автовласників, переконуючи в необхідності додаткових робіт. Щоб подібного не сталося, перед поїздкою в автосервіс загляньте в інтернет. Вивчіть, з якими проблемами найчастіше стикаються власники аналогічних вашому автомобілів, знайдіть схожі поломки і почитайте про шляхи вирішення. Це допоможе вам зрозуміти, які з пропонованих сервісом робіт можуть виявитися зайвими. Намагайтеся якомога краще вивчити пристрій автомобіля, але не показуйте себе знавцем перед механіком.

Консультуємося у кількох майстрів

Досвідчені автомобілісти відвідують кілька сервісних центрів перш, ніж залишають автомобіль в одному з них. Така практика виправдана – один майстер може чогось не помітити, інший, навпаки, підійде до діагностики більш серйозно.
Вердикти механіків різних СТО не сильно відрізняються, але нерідкі і помилкові “діагнози”. Пам’ятайте, що справжньою буде та проблема, яку назвуть кілька майстрів.

Обзаведіться своїм майстром

Кожному водієві рекомендується знайти “свого майстра”. У цьому допомагає “сарафанне радіо” – поради друзів, знайомих, інших клієнтів СТО. Автолюбителі охоче діляться досвідом ремонту автомобілів і рекомендують хороших механіків. Такий майстер і підкаже, що варто поміняти, а що ні, і роботу інших майстрів проконтролює, і великих грошей за роботу не візьме.

При ремонті використовуємо свої витратні матеріали і запчастини

Більшість СТО не заперечують, якщо клієнти привозять свої витратні матеріали та запчастини. Це один з найдієвіших способів економії в автосервісах, адже оригінальні запасні частини відрізняються від неоригінальних тільки штампом, що підтверджує схвалення для використання в сервісних центрах, які пройшли авторизацію. Хоча виробники в обох видів деталей найчастіше одні й ті ж. Тут варто пам’ятати про два моменти:

– Сервіс може вимагати сертифікат відповідності на привезені вами деталі (копію можна скачати з сайтів продавців)
– Сервіс надасть гарантію тільки на виконані роботи, але не на самі запчастини

Те ж стосується витратних матеріалів. Якщо ви не впевнені в якості надаваних сервісом мастильних матеріалів (наприклад, олії), то купуйте необхідне самостійно. Але фахівці не радять економити на мастилах, погана їх якість викликає серйозні поломки, усунення яких коштує набагато більших грошей. Після закінчення ремонту обов’язково скористайтеся наступними рекомендаціями:

– При прийманні роботи огляньте задіяні під час ремонту ділянки сервісу, перевірте, чи все добре прикручено, чи немає порожніх отворів для болтів і т.д.
– Перевірте, чи немає ніяких “зайвих” запчастин на місці ремонту
– Поговоріть з майстром, він може дати корисні рекомендації по експлуатації автомобіля
– За бажанням проведіть тестову поїздку разом з майстром, щоб переконатися, що проблема усунена.
anbug Offline
Автор темы
Рейтинг: 24


Вернуться в Patrol



cron
© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air