Фотоотчет по установке лінзованого біксенона

0

Фотоотчет по установке лінзованого біксенона

Сообщениеот tramtararam » 16 июн 2010, 21:00

Нарешті мені прийшов  китайський лінзований біксенон ,завтра буду ставити якшо получиться закину фото шо і як :ad:
Изображение

Изображение

Изображение
tramtararam Offline
Автор темы
Рейтинг: 22


0

Re: ПТФ или Xenon ???

Сообщениеот Maxx » 17 июн 2010, 08:27

закину фото


обязательно  :ad:
Аватара пользователя
Maxx Offline
Рейтинг: 301


+4

Re: ПТФ или Xenon ???

Сообщениеот tramtararam » 18 июн 2010, 14:41

як і обіцяв, фото як ставив ксенон :yazol2: (дурдом, руку порізав, фару спалив, але по порядку )

фара закріплена на 3-х болтах для того щоб відкрутити 3-й потрібно або намігнічена доооовга викрутка

Изображение

або відгинати фальшришітку радіатора для цього знімаєм 2-і кліпси(на фото другої не видно але вона там є :gigigi: ) і відкручуєм 4  шурупи
Изображение

відгинаєм на себе і запросто добираємся до 3-тього болта  який тримає фару, відєднуєм провода від фари, тянем фару на себе розгитуючи  легенько в ліво-право, там де є фальшивий поворотник є інтересна "кліпса" треба трохи сильніше потянути але без фанатизму

Изображение

та "кліпса" заходить сюда
Изображение

знімаєм фару, на фарі є 3-и шурупи які потрібно відкрутити щоб потім зняти скло з фари

Изображение
для того щоб зняти скло потрібен ящик картонний веееликий(або щось інаше щоб був закритий обєм) такий щоб потік гарячого повітря не попадав прямо на фару а нагрівав повітря в ящику ( в мене він був малий і поплавив фару :yazol2: )

Изображение

кладем в середину фару робим зверху отвір і грієм десь 5-7 хвилин (так я грів ту фару шо не спалив ту шо спалив то грів десь 10 хв)

Изображение

виймаєм фару з ящика і  викруткою акуратно по периметру  віддділяєм скло

Изображение

найбільше часу в мене зайняло відчистити гурметик з фари :wall:  берем фен будівельний і легенько 2-3 сек грієм навелику ділянку з якої будем видаляти герметик і (хто чим я викруткою ) "виймаєм" герметик

Изображение
з стікла фари я зрізував ножиком так краще, на самому корпусі фари так не вийде оскільки там по периметру йде канавка в неї ножиком не залізеш

знімаєм захисний ковпак ззаду фари(в ньому потрібно просверлити отвір 25мм д. з ксеноном іде резинова заглушка через яку йдуть всі провода до лампи ксенону), трохи попускаєм шурупи(1) (вони держать пружину-фіксатор (2) лампи ближнього світла) знімаєм пружину(2)і затягуєм їх назад, пружину десь ховаєм в пакет шоб знати де, відєднуєм контакти (5) від лампочки ближнього світла, виймаєм лампочку ближнього світла і патрон з лампочкою габаритів(3) (для тих в кого є габаритні вогні на  ксеноні) викручуєм шуруп (4) і виймаєм ковпак який стоїть всередині фари перед лампою ближнього світла
Изображение

вставляєм блок ксенону в плафон (він закручується гайдами там де виходять з нього провода) вставляєм ксенонову лампу і закручуєм її фіксатором
Изображение

ну а тепер потрібно пристроїти все добро під капотом  баласт прикріпив перед фарою, там є ти два болта такшо без проблем, я ше мав кусок обезшумки приклеїв знизу баласта

[URL=http://piccy.info/view3/223052/1535c857537224fb60515d6850a27004/1200/][IMG]http://i.piccy.info/
i5/52/30/223052/Zobrazhennia0037_800.jpg[/IMG][/URL]

Изображение

керуючий блок
Изображение

закріпив також перед фарою трохи зліва від баласту є два таких шурупа відкрутив гайку насадив керуючий блок і прикрутив гайку назад
Изображение

отримав такий результат
Изображение

всі провода які потрібно потім підєднувати до фари проходять під фарою, заземлеення крутив до стандартних які  є в машині біля двох фар на крилах є болти  до  яких прикрученні (-) від електроніки машини
в мене ксенон підєднувався до контактів ближнього світла (дального я не підєднував оставив старе галогенне)
габаритів (в" мене" ангельскі очі) це всі підключення які треба "робити" самому решта на розємах (в мене так)

Изображение

купив "папки" (ніби так називається) насадив на провода які йдуть від керуючого блоку і які треба підєднати до контактів ближнього світла в фарі

Изображение
ше проводок іде до габаритів (також від керуючого блоку до контактів габаритів в фарі) там я вже різав і скручував

підєднуєм решта розєми (там без проблем, контакт який в мене йшов від керуячого блоку до дального світла фари (якого я не підключав) просто заізолював) і перевіряєм чи працює
Изображение
якшо так мажем фару герметиком насажуєм скло і десь годину сохне, це як я ставив на ліві фарі (якщо лицем до машини) справа блоки закріпив в тих самих місцях але трішки під інакшим кутом оскільки там іде повітря по спеціальному жолобі до повітряного фільтра але встає також без проблем.

закріплюєм фари  і все маєм ксенон.

моя спалена фара :yazol2:  

Изображение

а так виглядає

Изображение

P.s шукаю скло на праву фару  :grin:
tramtararam Offline
Автор темы
Рейтинг: 22


0

Re: ПТФ или Xenon ???

Сообщениеот KLAUS » 18 июн 2010, 14:49

Получите в репу за подробный отчёт!!!
Аватара пользователя
KLAUS Offline
Член ББ За преданность клубу 
Рейтинг: 1500


0

Re: Фотоотчет по установке лінзованого біксенона

Сообщениеот Berk » 18 июн 2010, 16:06

тоже добавил в репутацию и вынес в отдельную тему

спасибо tramtararam!
Аватара пользователя
Berk Offline
Член ББ 
Рейтинг: 5712



0

Re: Фотоотчет по установке лінзованого біксенона

Сообщениеот L@M@K » 18 июн 2010, 16:53

не не не.
там нормальная линза - идеальная СТГ, никаких левых лучей и т.д. все четко.
у меня такие же в лансе. хочу поменять на бОльшие. дальний слабый у них. в Альмере то оптика раздельная, можно не парится.
Аватара пользователя
L@M@K Offline
Член ББ За преданность клубу 
Рейтинг: 2771


0

Re: Фотоотчет по установке лінзованого біксенона

Сообщениеот tramtararam » 18 июн 2010, 21:20

при чому тут бідний зустрічний?? там границя світла чіткіша ніж в галогенках, потім виложу фото
tramtararam Offline
Автор темы
Рейтинг: 22


0

Re: Фотоотчет по установке лінзованого біксенона

Сообщениеот Shtuckenshnuder » 20 июн 2010, 14:51

Луч то допустим с границей. Но дороги то кривые. Так или иначе попадаешь в границу.
Люблю ездить ночью. Но когда встречный лупит в глаза я задумываюсь про 7-ствольный пулемет апачевский установить на борт.  :bax:
Аватара пользователя
Shtuckenshnuder Offline
Рейтинг: 712


0

Re: Фотоотчет по установке лінзованого біксенона

Сообщениеот Berk » 20 июн 2010, 15:10

Пулеметная установка Enforcer с дистанционным приводом и тепловизионным лазерным прицелом. Вес установки — 156 кг, число патронов — 500, скорость поворота — оборот в секунду! Рекомендую.: показать
Изображение
Аватара пользователя
Berk Offline
Член ББ 
Рейтинг: 5712


След.

Вернуться в Almera Classic



© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air