як і обіцяв, фото як ставив ксенон
(дурдом, руку порізав, фару спалив, але по порядку )
фара закріплена на 3-х болтах для того щоб відкрутити 3-й потрібно або намігнічена доооовга викрутка
або відгинати фальшришітку радіатора для цього знімаєм 2-і кліпси(на фото другої не видно але вона там є
) і відкручуєм 4 шурупи
відгинаєм на себе і запросто добираємся до 3-тього болта який тримає фару, відєднуєм провода від фари, тянем фару на себе розгитуючи легенько в ліво-право, там де є фальшивий поворотник є інтересна "кліпса" треба трохи сильніше потянути але без фанатизму
та "кліпса" заходить сюда
знімаєм фару, на фарі є 3-и шурупи які потрібно відкрутити щоб потім зняти скло з фари
для того щоб зняти скло потрібен ящик картонний веееликий(або щось інаше щоб був закритий обєм) такий щоб потік гарячого повітря не попадав прямо на фару а нагрівав повітря в ящику ( в мене він був малий і поплавив фару
)
кладем в середину фару робим зверху отвір і грієм десь 5-7 хвилин (так я грів ту фару шо не спалив ту шо спалив то грів десь 10 хв)
виймаєм фару з ящика і викруткою акуратно по периметру віддділяєм скло
найбільше часу в мене зайняло відчистити гурметик з фари
берем фен будівельний і легенько 2-3 сек грієм навелику ділянку з якої будем видаляти герметик і (хто чим я викруткою ) "виймаєм" герметик
з стікла фари я зрізував ножиком так краще, на самому корпусі фари так не вийде оскільки там по периметру йде канавка в неї ножиком не залізеш
знімаєм захисний ковпак ззаду фари(в ньому потрібно просверлити отвір 25мм д. з ксеноном іде резинова заглушка через яку йдуть всі провода до лампи ксенону), трохи попускаєм шурупи(1) (вони держать пружину-фіксатор (2) лампи ближнього світла) знімаєм пружину(2)і затягуєм їх назад, пружину десь ховаєм в пакет шоб знати де, відєднуєм контакти (5) від лампочки ближнього світла, виймаєм лампочку ближнього світла і патрон з лампочкою габаритів(3) (для тих в кого є габаритні вогні на ксеноні) викручуєм шуруп (4) і виймаєм ковпак який стоїть всередині фари перед лампою ближнього світла
вставляєм блок ксенону в плафон (він закручується гайдами там де виходять з нього провода) вставляєм ксенонову лампу і закручуєм її фіксатором
ну а тепер потрібно пристроїти все добро під капотом баласт прикріпив перед фарою, там є ти два болта такшо без проблем, я ше мав кусок обезшумки приклеїв знизу баласта
[URL=http://piccy.info/view3/223052/1535c857537224fb60515d6850a27004/1200/][IMG]http://i.piccy.info/
i5/52/30/223052/Zobrazhennia0037_800.jpg[/IMG][/URL]
керуючий блок
закріпив також перед фарою трохи зліва від баласту є два таких шурупа відкрутив гайку насадив керуючий блок і прикрутив гайку назад
отримав такий результат
всі провода які потрібно потім підєднувати до фари проходять під фарою, заземлеення крутив до стандартних які є в машині біля двох фар на крилах є болти до яких прикрученні (-) від електроніки машини
в мене ксенон підєднувався до контактів ближнього світла (дального я не підєднував оставив старе галогенне)
габаритів (в" мене" ангельскі очі) це всі підключення які треба "робити" самому решта на розємах (в мене так)
купив "папки" (ніби так називається) насадив на провода які йдуть від керуючого блоку і які треба підєднати до контактів ближнього світла в фарі
ше проводок іде до габаритів (також від керуючого блоку до контактів габаритів в фарі) там я вже різав і скручував
підєднуєм решта розєми (там без проблем, контакт який в мене йшов від керуячого блоку до дального світла фари (якого я не підключав) просто заізолював) і перевіряєм чи працює
якшо так мажем фару герметиком насажуєм скло і десь годину сохне, це як я ставив на ліві фарі (якщо лицем до машини) справа блоки закріпив в тих самих місцях але трішки під інакшим кутом оскільки там іде повітря по спеціальному жолобі до повітряного фільтра але встає також без проблем.
закріплюєм фари і все маєм ксенон.
моя спалена фара
а так виглядає
P.s шукаю скло на праву фару