СТО Renault/Nissan-Life

Замах гари при остановке и езде (сцепления)

0

Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот shulga » 07 фев 2017, 15:45

Добрий день.
Колеги підскажіть у кого при їзді на НАКЕ виникав запах горілого в салоні. Не можу зрозуміти можливо горить сцеплення, чи потрібно робити заміну, пробіг 178000.
За допомогу дякую!!!
Аватара пользователя
shulga Offline

Автор темы
Рейтинг: 106


+1

Re: Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот Guard » 07 фев 2017, 17:10

Горілий диск зчеплення має специфічний запах. Його не перепутаєш з іншими горілими запахами.
Крім того, якщо не помиляюсь, від згорілого диска сердить тільки в момент, коли він згорає. Постійно він не смердить.
Аватара пользователя
Guard Offline

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

Член ББ За активность 
Рейтинг: 3214


0

Re: Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот shulga » 07 фев 2017, 17:14

При підйомі на гору не чути запаху, а коли зупиняєшся чути запах горілої резини чи тормоза, спецефічний запах
Аватара пользователя
shulga Offline

Автор темы
Рейтинг: 106


0

Re: Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот Guard » 07 фев 2017, 19:26

А машина їде нормально? Немає такого, що тиснеш газ, а вона поступово прискорюється або взагалі не реагує?
Аватара пользователя
Guard Offline

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

Член ББ За активность 
Рейтинг: 3214


0

Re: Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот shulga » 08 фев 2017, 10:23

Машина їде добре, при прискорені буває тупить
Аватара пользователя
shulga Offline

Автор темы
Рейтинг: 106


0

Re: Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот НИК » 08 фев 2017, 10:36

Запах горілого щеплення і запаз горілої гуми різні))).
В русі ти не чуєш запаху, тому що його здуває і він не попадає в салон.
Воняти можуть і гальма, але тоді б машина не мала накату і ти б без проблем виявив яке колесо загальмовує.
Юра говорив про "буксуюче" щеплення: при різкому розгоні або старті оберти двигуна не відповідають швидкості машини.
В тебе подібне до початку кінця щепи, але точно ж "по фото" не скажеш))).
170 тисяч - нормальний пробіг для заміни щепи.
В декого воно на 50 здихає)))
НИК Offline

ГЕРОЯМ СЛАВА!

Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2899


0

Re: Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот shulga » 08 фев 2017, 10:40

Загнав на СТО попросив, щоб подивились тоді замінили
Аватара пользователя
shulga Offline

Автор темы
Рейтинг: 106


0

Re: Запах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот shulga » 08 фев 2017, 17:35

За наданою інформацією із СТО виявлено, що при заміні масла пролито на блок циліндрів і за цього запах горілого, щеплення працює у нормальному режимі ще можливо проїхати близько 100 тисяч.
Аватара пользователя
shulga Offline

Автор темы
Рейтинг: 106


0

Re: Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот Guard » 08 фев 2017, 19:20

Quod erat demonstrandum
Аватара пользователя
Guard Offline

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

Член ББ За активность 
Рейтинг: 3214


+6

Re: Замах гари при остановке и езде (сцепления)

Сообщениеот shulga » 27 фев 2017, 16:46

Щодо запаху який у мене був і причина його виникнення.
Зазвичай на СТО сказали що все ок, але запах знову появмився, провівші самодіагностику виявив наступне:
- шлан який йде до насоса гідропідсилювача виявивя мокрим і на боці циліндрів пятно;
- рівень масла у бачку гідропідсилювача в допустимих нормах;
- коли почав перевіряти шланг виявив, що біля підключення до гідронасоса нажимаючи на шланг просочується масло (результат) ослабився хомут.
Щоб не розбирати зробив так, біля заводського хомута поставив ще один і проблема пропала.
Аватара пользователя
shulga Offline

Автор темы
Рейтинг: 106



Вернуться в Almera Classic



cron
(C) 2008-2017 Ukrainian Nissan Club • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air