Блін, чуваки, що за гонЄво ви тут розвели??? Ваші пости - винос мізків
.
Тема про регуліровку клапанів при їзді на газу! В Нісанах кожен мотор - окрема історія. Повторюся:
Максима А33, 2.0 в мене пройшла на газу 100000 км, до мене не менше 20 000 км - НІЯКОЇ регуліровки не просила, продалася і їздить до сих пір. Але це Максима з V6.
Х-ТРейл інша пісня, і пісня ця залежить від їзди по місту, або по трасі і обороти тут не при чому, а головне режим їзди - на трасі краще циліндри продуваються повітрям, а в місті змішаний і рваний режим, тому і навантаження інше.
Тііди взагалі важко переносять газ - особливість конструкції ГБЦ.
Мурано, незважаючи на V6 і об*єм в 3.5л теж просять регуліровку не рідше раз в 30-40 тисяч км.
Постарайтеся писати читабельно. Факти давайте з практики і досвіду, а домисли висвітлюйте в іншому тоні