Юрій нік Berk мені сказали на СТО "Дарниця 1", що стоять гідрокомпенсатори, але сьогодны зателефонував до офіційного дилера і запитав чи в НАКе встановлені гідро-ри і мені відповіли, що встановленні спеціальні стаканчики які в принципі міняються рідко (клапан регулюють рідко). (Особиста справа принципу розыбратись до кынця.) Коли буду проходити ТО 160 000 пробігу на клубній СТО попрошу Віталія щоб подивились.
Ну на конец то,вы согласились ,нет гидриков ,шайбы или стаканчики как хотите их называйте.Регулировка только для тех кто на газу ,выпускные просаживаются от газа,раз в 50тыс. достаточно ,если не взлетаеш с места(большие обороты нежилательно более 3500).У меня первая регулировка произошла после 120тыс. пробега на газу,это много очень клапан был один почти закрыт 0.08.Как правило если 350тыс. пробежит на газу и заменена или ремонт головы ,это хорошо.
Ем-м-м, не факт. Взагалі то навіть на автомобілях, які їздять чисто на бензині, робити регулювання клапанів також потрібно. З більшими інтервалами, ніж при їзді на газу, але потрібно. Для НАКа (якщо не помиляюсь) цей інтервал складає 100 тис. км. Враховуючи, що авто вже пройшло 150 тис. км., можливо й пора заглянути до клапанів. Можливо НІК з Саєною поправлять.