0
от 1vanatoliy37 » 19 мар 2025, 11:28
Добрий день
Виставте положення "HI" на вигрітому двигуні. За допомогою термометра , виміряйте температуру з лівого та правого повітродува. Температура повинна бути близько 60 ⁰С. Не повинно бути різниці в температурі між правою та лівою зонами. Якщо температура не достатня або різниця температур зліва та справа більше 10 ⁰С, можливо засмічений радіатор опалювача або порушене ущільнення заслінки змішування потоків повітря. Також перевірте чи правильно працює привід заслінки змішування потоків повітря. Можливо доведеться його зняти та закрити-відкрити в ручному режимі , щоб впевнитися що привід переміщує заслінку до крайньої точки. Також перевірте правильність роботи системи охолодження двз ( помпа, термостат, рівень ОР, стан ОР): патрубки на радіатор опалювача повинні бути однаково гарячі.