Недавно їхав з Могилів-Подільського на Чернігів.Їхав з причепом, при чому товариш попросив домогти з переїздом - причеп був загружений під "завязку", ще й так, що прийшлося тент накидати зверху. В результаті парусність просто капець, більше 80 км/год не розженешся і стрілка тахометра нижче 2500 об/хв не опускалася. До Вінниці плівся майже 2 години. Заправка показала розхід 15.2 л. Хоч і газу але
. Заправився і порулив на Житомир.
Кілометрів через 20 догнав фуру з чернігівськими номерами. Спочатку хотів обігнати, але було пару зустрічних, тому прийшлося потягнутися на нею пару кілометрів. І тут я помічаю, що тягнемося ми на достойних 95 км/год, стрілка тахометра завмерла на цифрі 2200 об/хв, а педалька газу не просить, щоб її тиснули сильніше.
Чувак разок могнув мені правим поворотом, але я йому стрельнув дальнім і теж включив правий. Він поняв і дуже достойно "тягнув" мене.
Вийшли на київську трасу і чувак пішов 105 км/год - вообше круть
. Тримався за ним на відстані 8-10 м: ближче дуже напряжно, дальше - попадав в повітряний вихор.
В Стоянці я повертав на Ірпень. На світлофорі махнув чуваку рукою через люк, він мені в догонку "фа-факнув" і тоже махнув. Приємно.
Результат їзди за фурою: заправка показала розхід в 12.8 л. Красота
.
В Ірпіні я розгрузився і на Чернігів летів вже легеньким, але свого "спонсора" так і не зустрів. Мужика не знаю, бачив лише мить, але приємно, що на дорогах все-таки є люди, які знають Закон Дороги і готові допомагати оточуючим.
Добавлено спустя 5 минут 46 секунд:Для порівняння: назад їхав пустим, але з причепом. В середньому тримав 110-115 км/год, фари і кондиціонер постійно включені. Розхід став в 13.3 л.