Exist

Аморти, стійки на А33

0

Re: Аморти, стійки на А33

Сообщениеот скромный » 30 авг 2017, 15:40

Каяба теж туди постачає
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3892


0

Re: Аморти, стійки на А33

Сообщениеот Guard » 01 сен 2017, 12:00

А в мене кайябовський амортизатор потік. Сьогодні зранку помітив. Всього 20 тис. км пробігу. Розказую знайомому, а він каже, що у нього також кайябовський амортизатор потік через 20 тис. От тобі й Кайяба.
До речі, не зрозумів. У мене стоять газові аморти. Там що, все одно якась рідина є, що вона витікає?
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3421


+6

Re: Аморти, стійки на А33

Сообщениеот скромный » 01 сен 2017, 14:43

то може не та каяба яка мала б бути - по виду повністю як оригинал?
і, до речі, газомасло то є стандарт для всіх авто. навіщо газовий поставив?

Добавлено спустя 6 минут 16 секунд:
Посмотреть сообщение - Guard писал(а):А в мене кайябовський амортизатор потік. Сьогодні зранку помітив. Всього 20 тис. км пробігу. Розказую знайомому, а він каже, що у нього також кайябовський амортизатор потік через 20 тис. От тобі й Кайяба.
До речі, не зрозумів. У мене стоять газові аморти. Там що, все одно якась рідина є, що вона витікає?

масло є і у газових просто в газових в наявності додаткова камера де є газ.
такі амортизатори дещо складніші конструктивно. скоріш за все в тебе брак якогось ущільнювача...

Добавлено спустя 2 минуты 27 секунд:
масляний амортизатор - одна камера + клапани перепуску
газо-масляний - то само але в камері ще присутній закачаний газ
газовий - двухкамерний. в одній газ, в іншій масло + клапони.

Добавлено спустя 3 минуты 20 секунд:
маю надію що мої скромні пояснення пролили світло... :friends:
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3892


0

Re: Аморти, стійки на А33

Сообщениеот скромный » 01 сен 2017, 16:05

да, кстати, лучше уж газомасляные ставить. в них если что хоть сразу понятно что аморт на выброс.
а в газовых если пробило только газовую камеру то не заметишь как "перешел на масло".
ну а потом пробой масляной и опять же на выброс...
а ведь душу греет думка шо типа езжу на наимягших поэтому ям можно не бояться - но это не для наших дорог
стандартный газомасляный - это оптимальный вариант. автопроизводители думают что ставят.
поэтому не экпериментируем устанавливаем то что завод-производитель прописал
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3892


0

Re: Аморти, стійки на А33

Сообщениеот Guard » 02 сен 2017, 00:13

Посмотреть сообщение - скромный писал(а):по виду повністю як оригинал?

Звідки мені знати, як виглядає оригінал?

Посмотреть сообщение - скромный писал(а):навіщо газовий поставив?

Для покращення керованості авто.

Посмотреть сообщение - скромный писал(а):маю надію що мої скромні пояснення пролили світло... :friends:

Так точно.  :hi:

скромный писал(а):а ведь душу греет думка шо типа езжу на наимягших поэтому ям можно не бояться - но это не для наших дорог

Взагалі то газові найжорсткіші. Ями-так звані терки на них, дійсно, краще проходити. Фактично не відчуваються. А на ямах порупніше я особливої різниці в порівнянні з газомасляними не побачив.
Зате горбки на газових - це муки. Машина на них мало не взлітає.  :grin:
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3421


0

Re: Аморти, стійки на А33

Сообщениеот скромный » 02 сен 2017, 07:59

тре тии муки ?
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3892


0

Re: Аморти, стійки на А33

Сообщениеот Guard » 02 сен 2017, 13:39

Я ж не знав, коли ставив.  :ab:
Певні плюси газові мають. Машина на них збитіша і краще рулиться. При тому, що НАК досить валка, то це їй не завадить.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3421


Пред.

  • Похожие темы
    Комментариев(я)
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в Maxima



cron
© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2018 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air