коротко про основне

0

коротко про основне

Сообщениеот Berk » 31 дек 2008, 19:06

Відповіді на запитання, що дуже-дуже часто виникають

1. В коробку ллють GL-4. Якщо заллєте GL-5 - її також не заклинить. Але це не правильно
2. Вібрація при гальмуванні буває як від гальмівних дисків, так і від барабанів
3. Вібрація на швидкості лікується фінішним балансуванням, але...
4. ... якщо колісні диски криві, ніяке балансування не допоможе
5. Тосол є антифризом
6. На 90% машин спідометр завищує покази
7. Передавальні числа КПП і головна пара не впливають на покази спідометра
8. Промивати двигун при заміні масла варто тільки після обкатки. Але не обов`язково
9. Заливати в двигун можна мінеральне, напівсинтетичне, синтетичне масло - лиш би фірмове
10. РПД - це такий двигун. Роторно-поршньовий. Його ще називають двигуном Ванкеля. Потужність 2-секційного реалізації ВАЗ`у - 135 к.с.
11. 190 зубило їздити не вміє. Тільки хіба що з вищевказаним РПД
12. Чим виліт диска менше, тим більше колесо стирчить назовні
13. Радіатор пічки в зубилах з НП міняється без демонтажу торпедо
14. Безшумних болтів до дверних замків в природі не існує. Бувають тільки гвинти з фторопластовими вставками
15. Стрілка покажчика палива на панелі приборів показує просто наявність/відсутність його в баку, але ніяк не кількість
16. Так само і вольтметр показує тільки наявність якоїсь напруги в мережі
17. "Правильний" Більштайн буває тільки чорного і жовтого кольорів
18. Європанель називається "14-й салон"
19. Присадок в масло, які збільшують потужність вашого двигуна не існує
20. КПП при заміні масла промивати не потрібно
21. Єдиний надійний засіб усунення протікання радіатора - його заміна
22. Тюнінг - це покращення їздових характеристик авто, а не навішування 8-ми спойлерів, тонування фар і задирання корми
23. Задирання корми приводить до погіршення керованості авто. Проте це помітно тільки в екстремальних ситуаціях
24. Непогана і недорога шумоізоляція є покриття днища і салону авто декількома шарами протишумної бітуумної мазюки
25. Масло в кастрюлі при нормальній компресії - результат засміченого масловідділювача
26. Регулятор тиску задніх гальм є річ необхідна для запобігання блокуванню задніх коліс і можливості заносу при гальмуванні
27. Причиною закипання ОР може бути неввімкнення вентилятора (запобіжник, давач) або заклинювання термостата на мале коло
28. Якщо зубильный двигун не заводиться в будь-яку погоду максимум з двох-трьох обертів, це означає, що він або несправний, або не настроєний
29. При обриві ременя ГРМ клапани НЕ загинаються тільки в двигуні 1,5 л/8кл
30. Якщо при гальмуванні загоряється контрольна лампа рівня ГР і табло СТОП, скоріш за все треба просто долити ГР
31. Всесезонної гуми не існує - взимку треба їздити на зимовій, влітку - на літній. Крім того є гума гравійна, дощова, сліки і т.д. - але це вже спорт...
32. Причина різних неполадок електрообладнання часто прихована в ЧЯ, що закис, Це викликано невдалим розміщенням ЧЯ.
33. Віра в гарантійне обслуговування ВАЗ є віра радянської людини в неминуче торжество комунізму
34. Правильна зубилка - це Subaru Impreza :-)

———
НП - низька панель приладів
ВП - висока панель приладів
ОР - охолоджуюча рідина
ГР - гальмівна рідина
ЧЯ - чорний ящик, він же монтажний блок



аutоuа.nеt
Аватара пользователя
Berk Offline
Член ББ 
Автор темы
Рейтинг: 5712


0

Re: коротко про основне

Сообщениеот de@mon » 03 янв 2009, 22:36

отсанні два пункти - просто найкращі )))
Аватара пользователя
de@mon Offline
Член ББ 
Рейтинг: 1475



Вернуться в Корисне чтиво



© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air