Привет. я новичек тута зовут Виталий

0

Привет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот Wetal » 22 дек 2015, 17:40

я новый будующий владелец Ниссана... хочется Палфингер..нашел подходящий по цене.. пойду смотреть.1998г.рождения,3.3 бензин,АКП, черный,кожа....продавец  говорит в 10-11л\100км вкладывается.. врет? подскажите.. на что обратить внимание при осмотре.. где больные места могут быть у деддушки...))  спасибо  всем..  :wall: :ad:  :drinks:
Wetal Offline
Автор темы
Рейтинг: 0


0

Re: Приет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот скромный » 22 дек 2015, 17:52

ой, не, дружище...   прадик бери. или патруль.
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


0

Re: Приет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот Saena730304 » 22 дек 2015, 19:24

Привет, вливайся! А больных мест у дедушки может быть масса, года знаете ли.
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: Приет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот Guard » 22 дек 2015, 20:15

Привіт. Вливайся. Сподіваюсь, отримаєш тут потрібну інформацію.
Слабі місця як і у всіх машин в такому віці. Роби повну діагностику. Починай з кузова. Там двигун. Ну і далі.
Wetal писал(а):продавец  говорит в 10-11л\100км вкладывается.. врет?

Він може сказати, що машина взагалі бензину не бере (сама генерує), щоб тільки ти її купив.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 3441


0

Re: Привет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот скромный » 23 дек 2015, 12:28

этот расход надо множить на 2
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


0

Re: Привет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот НИК » 23 дек 2015, 14:04

Привіт. Раді новим завжди. Роздивляйся, не стидайся розпитувати.
По машині: в твоєму пості є одне ключове слово - "дедушка". Цим все сказано. Якщо б це була машина, яку ти вже з десяток років спостерігаєш кожен день, знаєш власника, знаєш де вона їздить і як обслуговується - тоді, да, таку машину можна брати. А якщо тобі власник "парить" розхід в 10 літрів на 100 і це невеличкий танк з двигуном від настоящого невеличкого танка, то я роблю висновок, що власник - тріпло, якому треба лише здихатися тачки.
В мене Х-Трейл 2.5 в місті брав 14-14.5 і по трасі 11-12, правда це максимум, але для порівняння врахуй
НИК Offline
Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2927


0

Re: Привет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот Wetal » 23 дек 2015, 19:38

якщо не важко...  дочитайте до кінця.))  справа в тому,що хочу з ним помінятися..мож з моєю  доплатою.. у мене китаєць...2007р.в.  (((((  цим все сказано.. хоч і рік молодший.. дизель..але.....((((  в машинах розбираюсь...трохи..  40 років стажу водія..практичного... 11-ть з них - на власному евакуаторі..)) підскажіть...як візуально ..по простому визначити чи ВБИТА автоматкоробка..  симптоми,будь-ласка... бо в цій справі я  чайник..))... дякую.. радий що стільки відгуків!!!
Wetal Offline
Автор темы
Рейтинг: 0


0

Re: Привет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот НИК » 24 дек 2015, 08:15

Wetal писал(а): в машинах розбираюсь...трохи..  40 років стажу водія..практичного...
 :good:  :good: , уважуха. Якщо не проти, буду звертатися з повагою, але на "ти" - так прийнято на форумі :ad: .
Про АКПП можна дуже багато писати і розказувати...Спробую дещо прояснити, може допоможе.
Для початку потрібно проїхатися на машині - передачі повинні переключатися плавно, без ривків і "провалів". Пробуксовка і провали при переході на вищу передачу, є приводом для торгу, і ознакою того, що може й не скоро, але дещо в цій коробці в недалекому майбутньому вмре.
Далі рівень і стан масла: перевіряється, як правило, на працюючому двигуні щупом в АКПП. Масло має бути не мутне, без частинок і стружки (краще щуп витерти або білим папером, або чистою ганчіркою) і головне без запаху гарі. Колір - розуватий, червонуватий, але не коричневий і не чорний. Термін експлуатації масла, як правило, не перевищує 60 тисяч, якщо тачка живе в місті, або місить болото регулярно, бажано міняти раніше.
Нісановські коробки досить надійні і при правильній експлуатації легко виходять 350 і більше тисяч км без потреби в ремонті.
Будуть питання - питай :ad:

Добавлено спустя 15 минут 45 секунд:
Почитав трошки за Пафіки тих років - скарги на корозію кузова, особливо під розширювачами арок і на великий апетит (до 20-22 в місті). По трасі середній розхід складає 11-13 літрів, що вже більш-менш подібне на правду. На АКПП скарг немає. Так що, думаю, якщо в русі машина не буде вибрикуватися і вона тобі до вподоби - можна брати. В ремонті він не складний і не дуже дорогий. Удачки. Тримай в курсі, будь ласка :ad:
НИК Offline
Член ББ За заслуги перед отечеством 
Рейтинг: 2927


0

Re: Привет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот скромный » 24 дек 2015, 11:28

ні.  :yakrut:
або прадик(ремонт і з/ч самі дешеві з усіх 4х4 джипів не китайців, або патруля). дизель або бенз.

пасфайдер - мотлох.
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


0

Re: Привет. я новичек тута зовут Виталий

Сообщениеот Berk » 24 дек 2015, 11:59

Кстати, на дорогах пасфайндеров очень мало.
Аватара пользователя
Berk Offline
Член ББ 
Рейтинг: 5712


След.

  • Похожие темы
    Комментариев(я)
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в Перша тема



© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air