Wetal писал(а): в машинах розбираюсь...трохи.. 40 років стажу водія..практичного...
, уважуха. Якщо не проти, буду звертатися з повагою, але на "ти" - так прийнято на форумі
.
Про АКПП можна дуже багато писати і розказувати...Спробую дещо прояснити, може допоможе.
Для початку потрібно проїхатися на машині - передачі повинні переключатися плавно, без ривків і "провалів". Пробуксовка і провали при переході на вищу передачу, є приводом для торгу, і ознакою того, що може й не скоро, але дещо в цій коробці в недалекому майбутньому вмре.
Далі рівень і стан масла: перевіряється, як правило, на працюючому двигуні щупом в АКПП. Масло має бути не мутне, без частинок і стружки (краще щуп витерти або білим папером, або чистою ганчіркою) і головне без запаху гарі. Колір - розуватий, червонуватий, але не коричневий і не чорний. Термін експлуатації масла, як правило, не перевищує 60 тисяч, якщо тачка живе в місті, або місить болото регулярно, бажано міняти раніше.
Нісановські коробки досить надійні і при правильній експлуатації легко виходять 350 і більше тисяч км без потреби в ремонті.
Будуть питання - питай
Добавлено спустя 15 минут 45 секунд:Почитав трошки за Пафіки тих років - скарги на корозію кузова, особливо під розширювачами арок і на великий апетит (до 20-22 в місті). По трасі середній розхід складає 11-13 літрів, що вже більш-менш подібне на правду. На АКПП скарг немає. Так що, думаю, якщо в русі машина не буде вибрикуватися і вона тобі до вподоби - можна брати. В ремонті він не складний і не дуже дорогий. Удачки. Тримай в курсі, будь ласка