Привет! Есть проблемы с выжимным на Примастар!

0

Re: Привет! Есть проблемы с выжимным на Примастар!

Сообщениеот скромный » 22 дек 2016, 17:10

Добавлено спустя 1 минуту 6 секунд:
Посмотреть сообщение - Volk25 писал(а):У мене на примастар той патрубок шо зтравлює вакум з бака вже років 2 як забитий наглухо це видно зразу коли відкриваєш бак для дозаправки відчуття таке наче його там зплющило і він при відкритті пробки робив величезний ковток повітря,  проблема була вирішена отвором у пробці заливної горловини діаметром 1 мм.

Добавлено спустя 3 минуты 12 секунд:
І ще питаннну і по логіці груша підкачки повинна тримати паливо в системі якщо вона не одержить система воздушиться перевірено на собі

що смокче на вдосі при відкриванні заливної горловини - то не патрубок.
то забитий фільтрик патрубку урівноважування тиску з зовнішньою атмосферою в баці.
в мене таке було - помив в бензі, почистів, продув повітрям - і питання зникло.
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


0

Re: Привет! Есть проблемы с выжимным на Примастар!

Сообщениеот Волк » 22 дек 2016, 17:27

Можливо й так (я про фільтр). Не стверджую,бо бак ще не знімав. Та по інфі із інших форумів, при цій симптоматиці, просто знімався бак, заливна горловина. Потім сам патрубок циркуляції повітря,і, продувався вперед і в зворотньому порядку під тиском. Несправність ліквідовувалась .
Аватара пользователя
Волк Offline
Рейтинг: 402


0

Re: Привет! Есть проблемы с выжимным на Примастар!

Сообщениеот Volk25 » 22 дек 2016, 17:58

Я і не ображаюсь я просто ділюся своєю думкою для того форум і створений шо б кожен міг висловитися. Я теж ненавиджу колгосп але бак був знятий мили брискали туди все що горить без результатно.  Тоді і було прийняте таке рішення, може воно вам і не до смаку але вже рік я не згадую про цю проблему

Добавлено спустя 8 минут 28 секунд:
А по темі груші то сказати можу тіки одне,  немає значення розбирали не розбирали але моє авто не заводилося без підкачки грушею і коли вже завів і все норм я міг нею годину скачати і вона качала і качала я і не грішив на неї теж шукав якісь химерні течі поки не добрався до груші знайомого на такій самій машині у нього качалося але не довго,  тобто коли вона накачувала певний тиск її було майже неможливо потиснути, з чого можу зробити висновок що вона все таки тримає тиск. Після даного експерименту груша була замінена на нову після цього дана проблема вирішена вже рік все ок

Добавлено спустя 6 минут 15 секунд:
Хоча якщо в салоні чутно запах дт то точно десь тече 100 відсотків. Я коли купив машину майже пів року їздив і чув такий запах під капотом і туди заглядав і сюди сухо а запах є а потім чисто випадково зачепив трубочку обратки а з неї тонюсінькі чівочка дт обрізав надів політ нормальний
Volk25 Offline
Рейтинг: 0


0

Re: Привет! Есть проблемы с выжимным на Примастар!

Сообщениеот Волк » 22 дек 2016, 18:45

Volk25 писал(а): її було майже неможливо потиснути

Частково згоден. Ближче по тематиці пояснюю: коли Ви качаєте грушею пальне кулька,що знаходиться у нижній частині груші, щільніше перекриває отвір подачі палива. Саме цим цей синдром пояснюється. Коли ж груша знаходиться у пасивному стані, то , та сама кулька (клапан якщо хочете) знаходиться у відносно вільному плавані оскільки на неї не створюється тиск. Тепер із шкільного курсу фізики : щільність ДП набагато вища ніж щільність повітря ! Решту, гадаю, доаналізуєте самі !?!
У Вашому вападку, якщо Ви немогли закачати пальне грушею,кулька (клапан) була запарафінена,що, як наслідок,не давало можливість перекривати отвір подачі палива  і Ви його ганяли туди- сюди ( впевнений на 100%).Якщо не викинули стару грушу,- розберіть і переконаєтесь !
У моему випадку груша накачує пальне,доки не стає твердою як яблуко !Висновок за Вами !
Аватара пользователя
Волк Offline
Рейтинг: 402


0

Re: Привет! Есть проблемы с выжимным на Примастар!

Сообщениеот Volk25 » 22 дек 2016, 19:25

100 процентів,  розбирав я не впевнений шо то був парафін (якийсь чорнючий наліт) але так і було 5+
Volk25 Offline
Рейтинг: 0



Пред.

  • Похожие темы
    Комментариев(я)
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в Другие модели / Others



© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air