Плюси і мінуси легкосплавних дисків

+10

Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот Guard » 05 авг 2017, 13:24

Підійшла пора викатувати легкосплавні диски на моєму авто. Таку процедуру я проходжу щороку. Більше мої диски по тих дорогах, на яких я їжджу, не витримують.
Заїхав попередньо на СТО, щоб прикинути, що до чого. Три диска мені приговорили (треба викатувати). Один ще живий.
Оглядаючи диски, майстер сказав: "Нахера тобі це лиття? Постав звичайні стальні, нацепи ковпаки для красоти і катайся. Хоч не будеш на гроші попадати".
Стальні диски в мене валяються (залишились після попереднього власника). От я й задумався, повертатись до стальних дисків чи ні?
Можна було б загуглити, але хочеться почути живі думки співфорумчан.

За час своєї їзди на стальних та легкосплавних дисках для себе вивів таке.
Плюси легкосплавів:
1) екстер'єр. Все таки навіть з ковпаками стальні диски такого вигляду автомобілю не надають;
2) крепші за стальні. Якщо лиття я викатую раз в рік, то то на стальних їздив на шиномонтаж рівняти їх частіше.

Мінуси:
1) дорожчі в обслуговуванні. Якщо вистукати стальний диск коштує кілька десятків грн., то викатати легкосплав вже кілька сотень;
2) при попаданні в жорстку яму може тріснути (і такі випадки в мене були) та порізати гуму. Ітого диск потрібно вже не тільки катати, а й варити. Крім того, попадаєш на купівлю нової гуми. Зі стальними дисками в мене такого не було (і, на скільки я розумію, таке з ними взагалі неможливо).

Ну більше ХЗ. Читав, що лиття легше за стальні диски, а тому машина на ньому динамічніша, легше розганяється, менше їсть пального. Я на своїх авто якоїсь різниці не помітив.

Коротше, хто що скаже?
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Автор темы
Рейтинг: 3441


+15

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот скромный » 06 авг 2017, 10:44

однозначно сплавні диски легші від стальних в 2 рази.
а ковані взагалі легші навіть в чотири...
на витрати пального тип диску не впливає взагалі
однак суттєво впливає на вагу непідрессореноі маси тобто на ходову
тобто ті ями по яким на литих можливо бодро проторохтіти а на кованих взагалі не збавляєш швидкість
на металічних краще помаленьку перекотитись бо інакше швидко уграєш ходову

я їздив на всіх типах дисків тому це підтверджую стовідсотково
наразі в мене на всіх металічні і не парюся просто по ямах пересуваюся без фанатізмів
от і вся різниця... хоча звичайно литі добре а ковані то вопше крутізна та мені вже то не пре
та й за все тре платити а то недешеве задоволення тому в мене так

Добавлено спустя 4 минуты 44 секунды:
ну і на мою думку литі безперервно латати то також на є безпечно
у всього свій ресурс і то не безмежний...
а уяви той латаний-перелатаний та наприклад при обгоні та лусне?
і що тоді? навіть уявити страшнувато...    вирішуй козаче :ab:
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


0

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот Saena730304 » 08 авг 2017, 07:43

Який профіль гуми у тебе?
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот Guard » 08 авг 2017, 08:42

70
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Автор темы
Рейтинг: 3441


0

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот Saena730304 » 09 авг 2017, 21:56

І де ти хлопче їздиш?)) Ну став профіль 80. Слухай, а ти за тиском в шинах слідкуєш, чи на недокачаних катаєшся?
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот Guard » 09 авг 2017, 23:24

Останнім часом слідкую. Раніше не дуже.
80 профіль буде арки чіркати. Та й заламуватись може. Та й, здається, немає його для 14 радіусу.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Автор темы
Рейтинг: 3441


0

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот Saena730304 » 10 авг 2017, 00:18

Є, можеш ставити, нічого не буде з твоїми арками і ніяких заломів. Раз у вас такі дороги, то й шини мають бути відповідними, просто шина має бути вужчою при висоті 80. А за тиском слідкуй і перевіряй в різних місцях, бо напівспущений скат і є виною погнутих дисків. А гнути буде як литі, так і залізяки, єдине що залізо легше виправити.

Добавлено спустя 2 минуты 32 секунды:
Ось для прикладу:
http://
Або бютжетний варіант, дивись по ширині, яка тобі біль підходить
http://
Аватара пользователя
Saena730304 Offline
Член ББ За активность 
Рейтинг: 4769


0

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот Guard » 12 авг 2017, 14:01

Коротше, зваживши всі плюси і мінуси, вирішив залишитись на литті.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Автор темы
Рейтинг: 3441


0

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот скромный » 12 авг 2017, 14:07

задушивши при цьому жабу! :friends:         :ab:

Добавлено спустя 1 минуту 18 секунд:
один постріл - дві цілі!
Аватара пользователя
скромный Offline
Член ББ 
Рейтинг: 3977


0

Re: Плюси і мінуси легкосплавних дисків

Сообщениеот Guard » 20 фев 2019, 11:02

Повернемось до наших баранів.
Диски (легкосплавні) я прокатував вже два рази. Зараз відчуваю, що б'є в кермо. По ходу, знову погнулися.
Їх взагалі є сенс ще раз катати чи простіше взяти нові? Я ж так розумію, після кожної прокатки вони втрачають свої властивості/крепкість? Їх же гріють під час прокатки.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Автор темы
Рейтинг: 3441


След.

  • Похожие темы
    Комментариев(я)
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в Загальні технічні питання



© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air