Два питання

0

Два питання

Сообщениеот Guard » 28 янв 2017, 11:45

1. Плавають оберти при прогріві. І коли стоїш біля авто, то з моторного відсіку прямо чути, як мотор працює нормально, потім стишується, потім знову працює нормально. Після того, як машина прогрілась (стрілка впала десь до 1 000 об.), двигун працює рівно.
Що це, дросель пора чистити? Я на авто накатав майже 50 тис. і ще не чистив його. Але по попередньому автомобілю знаю, що при забитому дроселі оберти плавають постійно, а не тільки при прогріві.

2. Перезарядив акумулятор. Машина після морозів почала погано заводитись і я вирішив, що причина в ньому. Кинув на ніч на зарядку. Потім виявилось, що причина не в ньому. Зараз тестер показує 15,5 В.
Що робити? Чи так і їздити?
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Автор темы
Рейтинг: 3441


0

Re: Два питання

Сообщениеот graf1 » 29 янв 2017, 08:01

газ ? если да-к спецам,нет страшного ничего,подстроят. после чистки желательно к оф для настройки дросельного. узла.
2. 15,5 В не могет быть,мерять надо через 2-3 часа после окончания зарядки обычно 12,7—12,8 при живой акб.если на заведенном двиг 15,5 в -ген срочно на диагностику, проверь уровень эл-лита и долей дист. воды при низком.
А вообще -что бы не париться на будущее и держать топл. сист. в чистоте, залей в бак при горящей лампочке 100—200 гр. чистого спирта,потом ещё раз и периодчески раз в 3 месяца по 1 разу. спирт растворит воду и сгорит. все присадки для чистки на спиртяге. нет воды-нет иржи,фильтр чистый.
Аватара пользователя
graf1 Offline
Рейтинг: 622


0

Re: Два питання

Сообщениеот Guard » 29 янв 2017, 10:48

graf1 писал(а):газ ? если да-к спецам,нет страшного ничего,подстроят. после чистки желательно к оф для настройки дросельного. узла.

Газ. Але заводиться і прогрівається авто на бензині.
В газовщиків буквально на днях був. На комп в тому числі кидали. Думаю, якби щось побачили не те - сказали б. Але нічого не казали, що щось не так.

graf1 писал(а):2. 15,5 В не могет быть,мерять надо через 2-3 часа после окончания зарядки обычно 12,7—12,8 при живой акб.если на заведенном двиг 15,5 в -ген срочно на диагностику, проверь уровень эл-лита и долей дист. воды при низком.

Але тим не менше є. Міряв через добу після зарядки.
Питав у одного знайомого. Він каже: "Не парся. Акум сам скине зайвий заряд".
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Автор темы
Рейтинг: 3441


0

Re: Два питання

Сообщениеот Guard » 31 янв 2017, 21:53

Заряд акумулятора дійсно зменшився. Зараз складає 14,5 В. Все одно більше норми.
Аватара пользователя
Guard Offline
Член ББ За активность 
Автор темы
Рейтинг: 3441



  • Похожие темы
    Комментариев(я)
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в Загальні технічні питання



© Автоклуб «NISSAN-CLUB™» 2008–2023 • О клубеСоглашениеЧленствоПартнёрcкая программа
Наш форум не содержит ГМО Встречи клуба Кто онлайн On Air